معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به ۴۳۵ حادثه دیده در برف و کولاک روز گذشته خبر داد.

امداد رسانی به ۴۳۵ حادثه دیده در برف و کولاک آذربایجان غربیرضا مسافر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در خصوص امدادرسانی‌های روز گذشته اظهارداشت: دیروز ۵ پایگاه در اشنویه، تکاب، چالدران، سلماس و چایپاره به حادثه دیدگان امدادرسانی کرده اند.

وی، افزود: در اشنویه توسط پایگاه آغ بلاغ به ۸ خودرو گرفتار با ۳۰ حادثه توسط یک تیم متشکل از ۴ عضو داوطلب و یک پرسنل انجام شده است.

انتقال ۴ بانوی باردار به مراکز درمانی توسط امدادگران هلال احمر

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی، گفت: در گردنه مایین بلاغ تکاب ۱۰۰ خودرو گرفتار برف و کولاک شده بودند که ۴۰۱ حادثه دیده وجود داشته به ۴۰۰ نفر امدادرسانی شده و یک بانوی باردار به مراکز درمانی منتقل شدکه در این عملیات ۴ تیم امدادگر متشکل از ۱۳ داوطلب و ۴ نفر پرسنل حضور داشتند.

وی، ابراز کرد: در چالدران توسط پایگاه قره بلاغ یک نوزاد به علت تشنج با امدادگری یک تیم امدادی متشکل از ۳ نفر داوطلب و یک پرسنل به مراکزبه مراکز درمانی منتقل شدند.

مسافر، تاکیدکرد: در سلماس نیز ۲ بانوی باردار و چایپاره یک بانوی باردار توسط امدادگران به مراکز درمانی منتقل شد.

وی، عنوان کرد: جمعا به ۱۰۸ خانوار با ۴۳۵ نفر اعضا امدادرسانی شده که ۵ نفر مصدوم کجود داسته و ۷ دستگاه آمبولانس همکاری کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، گفت: ۵۰ بسته آب معدنی، ۵ بسته خرما، ۵۳ بسته بیسکوییت و ۳ بسته غذایی در طول روز گذشته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.