با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و ائمه جماعات شهرستان‌های اذربایجانغربی همایش هم اندیشی تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، آیت الله مستشاری از اساتید حوزه و دانشگاه کشور و نماینده مجلس خبرگان رهبری کرمانشاه در این همایش دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی را بی نظیر عنوان کرد و گفت:با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رفاه و زیر ساخت‌های درمانی فرهنگی علمی و نظامی ایران به بالاترین شاخص خود در طول تاریخ رسیده است.

وی افزود:گرچه مشکلات در این دهه اخیر با توجه به شرایط اقتصادی، حیسیتی و اجتماعی باعث آشفتگی و سخت شدن عرصه زندگی مردم شده است و می‌توان از آن بعنوان آسیب نیز یاد کرد، ولی با یاد آوری و دستاورد‌های بی نظیر انقلاب در چهل سال این درد را قابل تحمل‌تر کرده است.

وی همچنین از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی را پرتاب ماهواره‌های ساخت دانشمندان داخلی به فضا رسیدن به رشد علم نانو و هسته‌ای و توانایی تولید دارو‌های کاملا ایرانی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از علوم اساسی حال حاضر جهان کشور ما پیشرو است.

حجت الاسلام داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نیز بعنوان میزبان این همایش به اهمیت تشریح برنامه‌های انقلاب اسلامی با برگزاری همایش‌ها و حضور در بین مردم تاکید کرد

انتهای پیام / ا

دستاوردهای ایران پس از انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.