نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در شیراز گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سازمان ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان فارس در قالب ۱۲۰ غرفه، در پارک آزادی شیراز تولیدات، توانمندی‌ها و موفقیت‌های ۴۰ ساله انقلاب را در زمینه‌های مختلف در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

استاندار فارس در بازدید دو ساعته از این نمایشگاه با تشریح توانمندی‌ها و دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان افزود: با بازدید از این نمایشگاه از نزدیک می‌توان شاهد موفقیت‌هایی خیره کننده بود.

عنایت الله افزود: لازم است این دستاورد‌ها از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد تا مردم فهیم مطلع شوند چه خدماتی در طول این چهل سال صورت گرفته است.

رحیمی با بیان این که مشارکت‌های مردمی بزرگترین دستاورد انقلاب است افزود: اهداف بزرگی برای کشور در نظر گرفته شده بود که همه آن‌ها پس از ۴۰ سال محقق شده و دستاورد‌های نظام، حاصل تلاش دستگاه‌هایی است که به مردم خدمات ارائه کردند.

نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در استان فارس همزمان با دهه فجر در ضلع شرقی پارک آزادی شیراز برپا شده است و تا ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.
انتهای پیام/م

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار