معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت:پژوهش‌ها باید کاربردی و مرتبط با مسائل مدیریت شهری باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه  در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه طرح‌ها و مقالات و دستاورد‌های علمی و پژوهشی کارکنان شهرداری ارومیه اظهار کرد: تمامی پژوهش‌ها در شهرداری ارومیه باید دو محور عمده داشته باشند و بر اساس آن به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: از این رو ضروری است پژوهش‌ها در مرحله اول کاربردی باشند تا بتوان مستقیم مورد بهره برداری قرار داد و سپس در قالب موضوعاتی همچون مشکلات و مسائل مدیریت شهری ارائه شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه هدفمند کردن پژوهش‌ها امری بسیار ضروری است، گفت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه، فضایی قابل تامل و بسیار عالی برای پژوهش در سطح شهر وجود آورده که در سال‌های آینده تاثیرات کاربردی و بسزایی در ارومیه می‌گذارد.

حسین دوستی یادآور شد: اداره پژوهش و خلاقیت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه را نیز به عنوان بازوی اجرایی مرکز پژوهش‌ها میدانیم و این دو مجموعه در کنار هم قطعاً خدمات بسیار خوبی برای مدیریت شهری انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه پژوهش در امور تصریح کرد: چرخه پژوهش نباید از حرکت بایستد و تمامی همت خود را بکار بسته ایم و در این راستا تلاش می‌کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از آثار ارسالی به نخستین نمایشگاه طرح‌ها و مقالات و دستاورد‌های علمی و پژوهشی کارکنان شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تمامی مقالات و پژوهش‌ها مورد داوری و تقدیر قرار خواهد گرفت و طی سال ۹۸ و در روز فناوری اطلاعات از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
انتهای پیام/م
 
 

نخستین نمایشگاه طرح‌ها و مقالات و دستاورد‌های علمی و پژوهشی کارکنان شهرداری افتتاح شد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.