سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

همزمانی سفر به یاسوج با میلاد امام رضا(ع) توفیق بزرگ است

رئیس جمهوری در فرودگاه یاسوج گفت: سفر هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد در روز ولات ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) یک توفیق بزرگ برای دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح یکشنبه در بدو ورود در فرودگاه یاسوج افزود: بسیار خوشحالم در روز میلاد باسعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)این توفیق به دولت داده شد که میهمان مردم دلاور، غیور و شجاع کهگیلویه و بویراحمد باشد.

وی اظهار امیداوری کرد که در این سفر بتوانیم نظرات مردم ،نخبگان و صاحبنظران را استماع و برنامه تصویب شده در دولت را برای توسعه کهگویه وبویراحمد به اطلاع مردم برسانیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد،نماینده ولی فقیه ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی استان از رئیس جمهوری در فرودگاه یاسوج استقبال کردند.

رئیس جمهور در نخستین برنامه کاری خود تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی یاسوج در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

دکتر حسن روحانی پس از دیدار عمومی با مردم از یکی از نقاط گردشگری، تاریخی و یا مذهبی در استان نیز دیدن می کند.

رئیس جمهوری ساعت 16 نیز با علما، ایثارگران و برگزیدگان کهگیلویه وبویراحمد نیز دیدار خواهد داشت.

شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاری و دیدار با روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز از مهمترین برنامه های روز نخست سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان خواهد بود.

شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین و پایان بخش برنامه های سفر 2 روزه رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان خواهد بود.

6پروژه مهم به نمایندگی از سایر طرح های عمرانی توسط رئیس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.


کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، کردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی و کرمانشاه سفر کرده اند.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.