معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:دولت با اختصاص اعتبارات جدید زمینه سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران را برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج گفت : دولت درصدد است در این سفر با تصمیم گیری های درست و اختصاص اعتبارات جدید زمینه سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران را برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کند.

شریعتمداری افزود: اطلاعات و گزارش هایی از مشکلات /خواسته ها و نیازهای استان با نظر سنجی از مردم /نخبگان /مسئولان استان جمع آوری شده است که برای اتخاذ تصمیم گیری های مناسب در این سفر لحاظ می شود.

نماینده ولی فقیه در استان هم با قدردانی از رئیس جمهور و هیات همراه برای سفر به استان گفت: این استان نیاز به حمایت و تقویت بیشتر توسط دولت دارد.

آیت الله ملک حسینی معضل بیکاری و نبود کارخانه و صنایع را یکی از دغدغه های اصلی مردم این استان برشمرد و افزود : نبود زیرساخت های اصلی از جمله شبکه ریلی و نامناسب وناهموار بودن جاده ها از دیگر مشکلات کهگیلویه وبویراحمد است که دولت باید برای برطرف کردن این مشکلات اهتمام جدی کند.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج هم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی ولایتمدار /بصیر /همیشه در صحنه و پشتیبان نظام و انقلاب در تمامی عرصه ها دانست و گفت : با وجود همه اقدامات و خدمات رسانی صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی اما هنوز محرومیت هایی وجود دارد که جا دارد رئیس جمهور و هیات دولت توجه خاصی به این استان کنند. 

وی خدمات رسانی در زمینه ها و بخش های مختلف در این استان را ناشی از برکات و خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود : با وجود همه اقدامات و خدمات رسانی صورت گرفته، اما هنوز چهره محرومیت از سیمای استان رخت برنبسته و جا دارد که رئیس جمهور و هیات دولت توجه خاصی به این استان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی توسعه راه ها /رفع مشکل بیکاری جوانان و ساخت کارخانجات متناسب با ظرفیت های استان را از خواسته های اصلی مردم استان خواند و خواستار برطرف شدن این مشکلات شد .

موسی خادمی استاندار هم در این دیدارها گفت : همه مشکلات /خواسته ها و نیازهای استان در حوزه های مختلف جمع آوری و تقدیم دولت برای تصمیم گیری در راستای توسعه استان شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.