معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت : ساخت ایستگاه تقویت برق 132کیلو ولت بهمئی درجنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد باید شتاب گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید ابوالفضل رضوی در بازدید از این طرح اظهار داشت :40 کیلومتر خط انتقال برق به برخی نقاط بهمئی از خروجی 33کیلو ولتی این ایستگاه اجرا می شود.

وی گفت: جلوگیری از نوسانات برق درهوای 50 درجه فصل گرما در این منطقه از اهداف اجرای این طرح است که با هزینه 600 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری نیز از طرح گازرسانی به 10روستای منطقه کت بهمئی شامل دو برنظری، اسلام آباد، خارستان، زورآزما، نی کن، سرتوف، گدارتختی شهرک صنعتی خلیج فارس و کت دیدن کرد.

به گفته هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد این طرح با پیشرفت 20 درصد و اعتبار 36میلیارد ریال با خط انتقال 16کیلومتری برای گازرسانی به جمعیت سه هزارنفری در این منطقه درحال اجراست.

معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری از طرح آبرسانی از سد کوثر به بهمئی که از سال 1389 به اجرا در آمده است، بازدید و برلزوم شتاب بخشی این طرح نیز تاکید کرد.

برای طرح آبرسانی سد کوثر به بهمئی خط انتقال به طول57کیلومتری، 2 ایستگاه و چهارمخزن پیش بینی شده است که هم اکنون 20درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری در آستانه سی امین سفر 2 روزه رئیس جمهوری و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در روزهای 24 و 25مرداد به شهرستان های محروم لنده و بهمئی سفر کرده است.

شهرستان لنده حدود 20هزار و بهمئی 45هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک در300 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.