سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حساسیت فصلی در روزهای آخر تابستان

مجموعه عکس‌های حسین مهرزاد در نگارخانه ژیوار میزبان علاقه‌مندان است.

حسین مهرزاد، هنرمند عکاس، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «حساسیت فصلی» عنوانی است که با توجه به موضوعات عکس‌ها برای نمایشگاه انتخاب کردم. تعدادی از عکس‌ها در ابعاد 70×100 و مابقی 70×70 است.

وی افزود: سبک کارها سورئال است. ضمن اینکه در هیچ یک از کارها تک عکس به چشم نمی‌خورد و همگی مجموعه عکس‌هایی هستند که مونتاژ شده و در نهایت خروجی مشخص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه کارهای این نمایشگاه اعم از بحث مالی، هماهنگی و هنری مجموعه را خودم انجام دادم و این وجه تمایز «حساسیت فصلی» با سایر نمایشگاه‌هاست.

مهرزاد اظهار داشت: برای رسیدن به درجات بالای هنری باید مسیر مشخصی را طی کرد که یکی از این مراحل برگزاری نمایشگاه است، چرا که هنرمند فقط برای خودش کار نمی‌کند و باید آثارش را در معرض دید قرار دهد تا به مرور شناخته شود.

وی یادآور شد: ارتباط با مخاطب عام برای من بسیار مهم است؛ چون مخاطب خاص که مفهوم کارها را می‌گیرد و نگاه تخصصی و حرفه‌ای خود را دارد، اما این هنر هنرمند است که بتواند کارهایی خلق کند که مخاطب عام را هم جذب کرده و آن‌ها را به خرید آثار ترغیب کند.

وی در پایان گفت: سوژه کارها بیشتر پرتره و طبیعت بوده است.

گفتنی است که این نمایشگاه تا پایان شهریور در گالری ژیوار به نشانی خیابان شریعتی – خیابان ظفر، خیابان آقازاده فرد، کوچه بنفشه پلاک 14 میزبان هنردوستان است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.