سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اجرای طرح سالم سازی دریا با همکاری 19 شهرداری مازندران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و اجرای طرح سالم سازی دریا درشهرهای مازندران گفت: ستاد گردشگری و تسهیلات سفر تابستان امسال همانند نوروز 94 است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری محمدی تاکامی افزود: این ستاد تا تابستان امسال آمادگی ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران را در دستور کار خود قرار دارد.

وی تصریح کرد: در سطح نوار ساحلی دریای خزر در مازندران بیش از 37 طرح اجرایی می شود که از این تعداد 19 طرح توسط شهرداری های مازندران و مابقی توسط بخش خصوصی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان طرح سالم سازی دریا براساس فتوای مقام معظم رهبری فعال می باشد.وامسال هم همانند سال قبل تا پایان تابستان شاهد حضور بیش از 20 میلیون مسافر در مازندران خواهیم بود.

محمدی تاکامی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری در این استان در سال گذشته 7/19 متر بوده است افزود: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته تاکنون این وضعیت اکنون به حدود 8/5 متر افزایش یافته که همچنان در مقایسه با برخی استانهای خشک و کویری کشور دو تا سه برابر کمتر است.

وی تصریح کرد: از جمعیت یک میلیون و 740هزارنفری شهرهای مازندران باید دو میلیون و 900 هزار متر مربع فضای سبز شهری داشته باشیم که متاسفانه اکنون کمتر از نیمی از آن را در شهرهای استان شاهد هستیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت با افزایشی دو برابری که در اعتبارات امسال برای ایجاد فضای سبز شهری مازندران اختصاص داده شده شهرهای استان شاهد جهش خوبی در افزایش فضای سبز شهری باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: طرح ، دریا ، سالمسازی ، شهرداری ، اجرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.