سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجف‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مزایده پنجم وجود ندارد، روال جدید انجام می‌شود/نمی‌گذاریم این بار به دوش دولت بماند

رئیس فراکسیون ورزش گفت: در جلسه‌ای با وزیر محترم ورزش راهکاری‌های اداره این 2 تیم را به نوعی که فشاری به دولت وارد نسازد، بررسی خواهیم کرد.

مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اعلام نتایج مزایده سرخابی‌ها اظهار داشت: خوشحالم که این اتفاق افتاد و از دولت محترم تشکر می‌کنم این یک موضوع حساس و اساسی بود و باید در زمان بیشتری وبا بررسی کامل‌تری خصوصی سازی صورت می‌گرفت.
 
وی ادامه داد: در یک فرصت مناسب با وزیر محترم ورزش جلسه‌ای خواهم داشت و تصمیم بر آن است که نگذاریم بار سنگین این تیم‌ها به دوش دولت بماند و البته در جلسه آینده در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان محترم در مورد راهکارها صحبت خواهیم کرد درصدد هستیم تا قانون کاملی تصویب کنیم تا سرنوشت این 2 تیم تحت الشعاع قرار نگیرد.
 
وی در مورد اظهارات سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: وی نظر خودش را گفته و در مورد این مساله حرفی و در مورد این مسئله حرفی ندارم، اما طرح ما جامع‌تر است و در موارد‌ی که نقص قانون وجود دارد باید این مسئله را حل کنیم.
 
نجف‌نژاد بیان کرد: طبق روال در مدت زمان 2 ماه آینده هر 2 تیم به همان شکل قدیم اداره خواهند شد تا نقل و انتقالات انجام شود و در این فرصت مناسب طرح دو فوریتی نیز به ثمر برسد.
 
وی در پایان گفت: جلسه هیات مدیره استقلال را برگزار می‌کنیم و هر چه سریعتر در مورد آینده تیم در فصل پانزدهم تصمیم گیری می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.