سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دقایقی پیش؛

رییس جمهور وارد اصفهان شد

رییس جمهور و هیئت وزیران دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در قالب سیزدهمین سفر هیئت دولت از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وارد این شهر شد و مورد استقبال آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان و جمعی دیگر از مقامات کشوری و استانی قرار گرفت.

گفتنی است رئیس‌جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی و بوشهر سفر کرده‌اند.

بنابر گزارشات واصله از اصفهان میدان امام اصفهان مملو از جمعیت میباشد و هنوز مردم از خیابانهای منتهی به میدان در حال ورود برای استقبال رئیس جمهور هستند.

تا دقایقی دیگر رئیس جمهور که از مسیر فرودگاه اصقهان در حال حرکت میباشند برای سخنرانی در میدان امام خمینی(ره) حاضر خواهند شد.

اسامي وزيران و معاونان رييس جمهور كه كاروان تدبير و اميد را در سفر به اصفهان همراهي خواهند كرد،‌ اعلام شد.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ريیس جمهور و ريیس بنیاد ملی نخبگان سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (شهرستان‌هاي سميرم،‌ خميني شهر و مباركه)

علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش (شهرستان نايين )

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان (شهرستان شاهين شهر )

معصومه ابتکار، معاون ريیس جمهور و ريیس سازمان حفاظت محیط زیست (شهرستان هاي شهرضا و دهاقان)علی یونسی، دستیار ویژه ريیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی (شهرستان هاي بوئين مياندشت و فريدون شهر)مجید انصاری، معاون پارلمانی ريیس جمهور (شهرستان هاي مباركه و لنجان) مسعود سلطانی‌فر، معاون ريیس جمهور و ريیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ( شهرستان خميني شهر)حمید چیت‌چیان، وزیر نیروی (شهرستان گلپايگان)

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی (شهرستان تيران و كرون)

علي ربيعي، حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی (شهرستان نطنز)

سید محمود علوی، وزیر اطلاعات (شهرستان کاشان و آران و بیدگل)

سيد ابوالفضل رضوي،معاون توسعه روستايي و مناطق محروم( شهرستان چادگان)

حجت الاسلام محمدعلي شهيدي، معاون رييس جمهور و رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران (شهرستان نجف آباد)

انتهای پیام/ ق/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.