وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در جریان سفرکاروان تدبیر وامیددر اصفهان گفت: با توجه به اینکه برخی از واحدهای صنعتی بزرگ در کشور با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند، وام‌های با ۲ درصد سود، به آن‌ها اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان علی ربیعی امروز در جمع خبرنگاران، بر ایجاد راهکار مناسب برای فعال شدن کارخانه‌های بزرگ در کشور، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با بانک مرکزی، وام‌های با درصد کم، تحت عنوان طرح تکاپو به آن‌ها اعطا می‌شود.

وی پیرامون مشکلات شهرستان نطنز افزود: یکی‌ از مشکلات این شهرستان، بحث بحران آب آن است که در جلسه هیئت دولت این موضوع مطرح می‌شود تا بتوانیم راه کاری مناسب برای این موضوع اتخاذ کنیم و همچنین در بخش معادن و سنگ هم با برنامه ریزی‌های لازم، ساماندهی صورت گیرد.

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی پیرامون سیاست‌های خارجی دولت تدبیر و امید گفت: در بخش سیاست خارجی، با حکمتی که دولت در پیش رو گرفته است، عزت مردم ایران اسلامی در دنیا افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: زمانی بود که رژیم وحشی و کودک کش صهیونیستی با همکاری برخی از کشورها بر علیه ایران اسلامی قطعنامه‌های مختلفی را صادر می‌کرد و امتیازاتی را از برخی کشورها برای خود می‌گرفت ولی اکنون می‌بینیم با عزت‌مندی ایران اسلامی، زیر سایه مقام معظم رهبری و منطق مردم ایران، این رژیم منحوس منزوی شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: وزریر ، تعاون ، اصفهان ، وام ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
سلام. این مسولین چرا فکر مردم را نمی کنند. چرا از حقوق بشر در شهرضاخبری نیست. مگر نمیبینند مردم محله جرم افشار از بوی فاضلاب رنج میبرند و حدود بیست سال است که به تمام ارگانهای مربوطه در استان مراجعه نموده اند و به جای انتقال به مکان دیگر روز به روز در حال گسترش آن هستند.