سرپرست پلیس راهور خراسان جنوبی؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی برای راه پیمایی۲۲ بهمن

سرپرست پلیس راهور خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در مرکز و شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی برای راه پیمایی۲۲ بهمن
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد ولی پیشکار ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم، تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اعمال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از تردد و توقف در مسیر راهپیمایی به طور جد خودداری کنند، گفت: هم استانی ها باید در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی، از خیابان‌های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند.

سرپرست پلیس راهور خراسان جنوبی اعلام کرد: در بیرجند از ساعت شش صبح تا پایان مراسم تردد و توقف در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است.

پیشکار در ادامه افزود: این مسیرها شامل خیابان قرنی معروف به دارایی حدفاصل سه راهی 17 شهریور تا میدان شهدا، خیابان شهید منتظری حدفاصل سه راهی خیابان شهید کوشه‌ای تا میدان شهدا، خیابان شهدا حدفاصل میدان شهدا تا میدان ابوذر، خیابان طالقانی حدفاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر، خیابان مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر، خیابان ارتش حدفاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر، خیابان شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران، خیابان پاسداران حدفاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تامین اجتماعی، خیابان قدس شرقی حدفاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس و بیست متری دوم شرقی حدفاصل تقاطع شهید تیمورپور تا میدان قدس است.

وی گفت: همچنین میدان امام خمینی به سمت میدان شیرازی، میدان شیرازی به سمت میدان بنیاد شهید، میدان بنیاد شهید به سمت میدان طالقانی و میدان طالقانی به سمت مصلی در قاین از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد دارد.

سرپرست پلیس راهور خراسان جنوبی اظهار داشت: در طبس محدودیت‌های ترافیکی از میدان پلیکان به سمت میدان انقلاب و از میدان انقلاب به سمت تقاطع قدس و میدان امام و بالعکس و از میدان پنجه‌علی و میدان واعظ به سمت میدان امام از ساعت هشت اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در فردوس، میدان انقلاب حدفاصل تقاطع مرکزی، سه راهی طالقانی مطهری حدفاصل تقاطع مرکزی، تقاطع شفا مطهری حدفاصل تقاطع مرکزی، میدان 15 خرداد حدفاصل سه راهی ابن‌یمین مدرس و تقاطع مدرس بهشتی از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد دارد، گفت: این ممنوعیت‌ها در نهبندان از ساعت هفت صبح آغاز و میدان عاشوراخانه، خیابان قائم غربی، میدان شهدا، خیابان شهدا و میدان امام را شامل می‌شود.

سرپرست پلیس راهور خراسان جنوبی افزود: در زیرکوه، بلوار امام رضا(ع) حدفاصل میدان الغدیر تا میدان آیت‌الله فقیه، سه راهی آبیز، سه راهی اردکول و مسیر منتهی به دانشگاه پیام نور از ساعت هشت صبح محدودیت ترافیکی دارد.

پیشکار گفت: در سرایان این محدودیت‌ها از ساعت هشت صبح و در مسیرهای حدفاصل میدان بسیج، بلوار ولی‌عصر، میدان قدس و خیابان امام تا مصلای نماز جمعه را در برمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت توقف و تردد از میدان امام تا میدان شهدا و بالعکس از ساعت 9 تا پایان مراسم ادامه دارد، بیان کرد: در شهرستان سربیشه مسیر میدان امام، خیابان مطهری به سمت میدان 17 شهریور، میدان 17 شهریور به سمت خیابان مصطفی خمینی و میدان صاحب‌الزمان(عج) به سمت میدان 13 آبان، میدان 13 آبان به سمت میدان طالقانی و خیابان شهدا، خیابان شهدا به سمت میدان امام و در انتها به سمت مهدیه از ساعت هشت صبح تا پایان ممنوعیت توقف و تردد دارد.

وی با بیان اینکه مسیر میدان ابوذر، بلوار وحدت، بلوار خلیج فارس، بلوار شهید حمزه‌ای و میدان شهید حمزه‌ای درمیان از ساعت هشت تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد دارد، تصریح کرد: در شهرستان خوسف بلوار شهید بهشتی، خیابان شهید مطهری از ساعت هشت صبح محدودیت ترافیکی دارد.

سرپرست پلیس راهور خراسان جنوبی با اشاره به نورافشانی شب 22 بهمن در بلوار شهید ناصری بیرجند گفت: در این شب از میدان شهید ناصری به سمت جایگاه نورافشانی و تقاطع غفاری به این سمت مسدود می‌شود.

پیشکار از شهروندان خواست از تردد و توقف خودروهای خود در مسیر راهپیمایی خودداری کنند و در صورتی که خودرویی در این مسیرها پارک کرده باشد توسط جرثقیل به مکان دیگری انتقال پیدا می‌کند و از طریق 110 باید استعلام کرده تا خودروی خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.