مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تسخیر لانه جاسوسی امریکا، انقلاب دوم در تاریخ ایران است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: دانش آموزان، معلمان و مربیان نقش بسیار حساس و مهمی را در راستای برنامه های استکبار ستیزی ایفا کرده اند.

فریدون سید مصطفوی به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی امریکا، انقلاب دوم در تاریخ ایران است.

سید مصطفوی ادامه داد: 13 میلیون دانش آموز هم زمان با کل کشور در روز 13 آبان ماه انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

وی گفت: دانش آموزان در سال 57 و در تسخیر لانه جاسوسی نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای بر عهده داشتند که در این راستا آموزش و پرورش با تمام توان در راهپیمایی 13 آبان ماه شرکت خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به دغدغه مقام معظم رهبری در راستای جنگ نرم اشاره و تصریح کرد: در فراز و نشیب تاریخ ایران و صحیفه پر افتخار انقلاب اسلامی ، سیزده آبان یکی از رخدادهای بسیار مهم و موثر به شمار می آید که ضمن یادآوری غیرت و غیور جوانان ایرانی ، روحیه ی استکبار ستیزی ، استقلال طلبی و دین مداری را بازخوانی می کند.

سید مصطفوی خاطر نشان کرد: پس از سه دهه از حماسه آفرینی های جمعی از جوانان بیدار ایران عزیز، دیپلماسی خردمندانه دولت تدبیر و امید در سنگری دیگر با بهره گیری از توانمندی اندیشمندان ایرانی و ولایتمدار، آرمانهای انقلاب اسلامی را در داشتن و برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای مطالبه می کند و با آگاهی از غیر قابل اعتماد بودن دولت های زیاده خواه و نقشه های شوم آنها در محافل مختلف بین المللی همچون شکل دهی به توطئه های خرابکارانه در دول اسلامی، سامان بخشی و حمایت از گروه های تروریستی تکفیری در منطقه خاور میانه را در مجامع جهانی به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.