رئیس اتحادیه انجمن اسلامی استان همدان از آغاز فراخوان سایت باشگاه بین المللی دانش آموزان استکبار ستیز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عباسی گفت: این سایت به آدرس moog4 .com از روز 30 مهر همزمان با سالروز حماسه دانش آموزان همدان در روز 30 مهر سال 1357 باز می شود و دانش آموزان و علاقه مندان می توانند در این سایت برای اعلام انزجار از استکبار به خصویص کشور های ظالم منطقه نام نویسی کنند.

وی همچنین از تشکیل نخستین سمن واقعه 30 مهر همدان در اینده نزدیک خبر داد و افزود: ما برای تشکیل این سمن از دانش آموزان فعال حرکت های بسیجی مدارس استان دعوت می کنیم.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی استان همدان از تشکیل نمایشگاه جهان بدون استکبار در حسینیه امام خمینی (ره) همدان به مناسبت بزرگداشت حماسه 30 مهر دانش آموزان همدان خبر دادو اظهار داشت: این نمایشگاه صبح و بعد از ظهر از یکم تا 13 آبان برپا می شود.

عباسی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در سالروز حماسه 30 مهر مردم همدان اجتماع دانش آموزی و مردمی در میدان امامزاده عبالله دارند گفت: این مراسم را روز چهار شنبه 29 مهر و با حضور 2 هزار دانش آموز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.