فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله 200 کیلوگرمی مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: 199 کیلوگرم از این محموله تریاک و یک کیلوگرم دیگر حشیش بوده است.

200 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، نورعلی یاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشتند محموله 200 کیلوگرمی مواد مخدر را از استان فارس به مقصد چهارمحال و بختیاری حمل کنند، گفت:قاچاقچیان در محور بروجن – لردگان در دام ماموران نیروی انتظامی افتادند.

وی در ادامه افزود: با اشراف اطلاعاتی که داشتیم موفق شدیم در یک اقدام غافلگیرانه 200 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط کنیم.

یاری با بیان اینکه در این عملیات علاوه‌ بر کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر 13 نفر دستگیر و پنج خودرو توقیف شده است، تصریح کرد: 199 کیلوگرم از این محموله تریاک و یک کیلوگرم دیگر حشیش بود که توسط ماموران پرتلاش نیروی انتظامی ضبط شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است، تاکید کرد: با همت و عزم مجریان در چهارمحال و بختیاری این استان برای قاچاقچیان ناامن شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای زحمت‌کش نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روز در تلاش هستند تا بتوانند زمینه آرامش مردم و جلوگیری از سوء استفاده‌های برخی افراد سودجو را فراهم کنند.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.