سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خورشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سکوت معنادار جامعه جهانی، بار فاجعه غزه را تحمل‌ناپذیر می‌کند

یک حقوقدان گفت: جنایاتی که در غزه صورت می‌گیرد نه تنها با حقوق بشر بلکه با حقوق کودک، حقوق بین‌الملل، حقوق منطقه‌ای و حقوق داخلی ملت‌ها در تعارض است و سکوت معنادار حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی و جامعه جهانی بار این فاجعه را تحمل‌ناپذیرتر می‌کند.

"سعید خورشیدی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت روز قدس و  ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: جنایاتی که در غزه صورت می‌گیرد نقض آشکار حقوق بشر، و حقوق کودک است و این در حالی است که سکوت معنادار حامیان رژیم اشغالگر صهیونیست بار این فاجعه را تحمل‌ ناپذیرتر می‌کند.
 
وی ادامه داد: قطعا حمایت‌های آشکار کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس از بانیان ایجاد جنایات در غزه، چراغ سبزی برای تداوم خونریزی است که این با هیچ منطق و حقوقی سازگار نیست.
 
خورشیدی تصریح کرد: کشتار مردم بی‌گناه و کودکان نه تنها با حقوق بشر بلکه با حقوق کودک، حقوق بین‌الملل، حقوق منطقه‌ای و حقوق داخلی ملت‌ها در تعارض است.
 
این حقوقدان در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی شورای حقوق بشر موضع‌گیری نسبت به جنایات غزه است اما این شورا در این زمینه حتی بیانیه‌ای صادر نکرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سکوت ، جامعه ، جهانی ، قدس ، غزه ، شورا ، امنیت ، کشتار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.