مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: همه مردم باید در روز قدس انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیست بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن انسان‌ها، به ویژه زنان و کودکان فریاد بزنند.

 حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ،گفت: روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل است که امسال باید با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیسم در به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردان بی‌گناه در غزه گفت: بدون شک برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس موجب افزایش انگیزه مقاومت در بین مردم بی‌گناه غزه و فلسطین خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، عامل مهمی برای ادامه مبارزه مردم فلسطین و مقاومت اسلامی است، افزود: وضعیت امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است،‌ حضور پرشکوه مردم در این روز با اعلام حمایت از مردم فلسطین بیانگر این است که مسلمانان هیچ‌گاه مسئله فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

هنرمند ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی حاکم بر جهان اسلام و فتنه‌افکنی مستکبران جهان از جمله آمریکا و اسرائیل در حوادث سوریه و غزه، انزجار جهان اسلام اعم از شیعه و سنی از اقدامات مذبوحانه اسرائیل و آمریکا بسیار مهم است که امید می‌رود شاهد حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی امسال باشیم./ز

برچسب ها: قدس ، جنایت ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.