160 پایگاه کمک های مردمی توسط هلال احمر خراسان جنوبی برای کمک به مردم مظلوم غزه برپا شد.

برپایی 160 پایگاه کمک های مردمی خراسان جنوبی برای کمک به مردم مظلوم غزه

160 پایگاه کمک های مردمی توسط هلال احمر خراسان جنوبی برای کمک به مردم مظلوم غزه برپا شد.

به گزازش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برپایی ۱۶۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان برای جمع‌آوری کمک های نقدی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها از امروز تا عید سعید فطر در سطح استان بر پا می شود.

شهریاری افزود: صندوق‌های سیار نیز در میادین اصلی سطح شهر، مسیرهای راهپیمایی روز قدس، مصلاهای نماز جمعه و نماز روز عید فطر برپا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به ساعات کار پایگاه‌های سیار در سراسر استان، تصریح کرد: این پایگاه‌ها صبح ها از ساعت 8 تا 11 و عصرها از ساعت 17 تا 23 آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی است.

وی گفت: خانه‌های داوطلب در مساجد استان و شعب جمعیت هلال احمر نیز به عنوان پایگاه‌های ثابت جمع‌آوری کمک‌های مردمی آماده هستند.

شهریاری خاطر نشان کرد: همچنین شماره حساب 99999 نزد بانک های مسکن، ملت، ملی، صادرات، رفاه، دی، تجارت و سپه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از مردم نوع‌دوست استان خواست تا با ابراز همدردی با مردم بی دفاع و مظلوم غزه کمک‌های نقدی خود را به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.