فرماندار بجنوردگفت: در سال مالی گذشته هزار و 36 میلیارد ريال برای اجرای طرح های این شهرستان مصوب شده بود که 95.1 درصد آن ها معادل 980 میلیارد ریال تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود ثمینی در جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد افزود: از این رقم 723 میلیارد و 700 میلیون ریال برای اجرای طرح های سفر رهبری مصوب شده بود که 100 درصد آن تخصیص یافت.

وی با اشاره به اعتبارات مصوب سال مالی 93 این شهرستان گفت: در سال مالی جدید 585 میلیارد ریال از محل منابع مختلف شامل مصوبات خاص، استانی ، طرح های ملی استانی، سفر رهبری وماده 180 مصوب شده است.

ثمینی افزود: امیدواریم که با توجه به شرایط تخصیص اعتبارات، دستگاه های اجرایی شهرستان منابع مالی مناسبی را برای اجرای طرح ها داشته و مشارکت بیشتری برای جذب سرمایه گذار و ارائه خدمات بهتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام مردم برای حمایت از فلسطینیان و محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند گفت: مردم با حضور خود باید دشمنان اسلام را با تمام توان محکوم کرده و اعتراضشان را به این موضوع نشان دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجنورد نیز در این جلسه از ضرورت برخورد با تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره ها سخن به میان آورد و گفت: در شهرستان بجنورد 8 هزار دستگاه گیرنده شبکه های ماهواره ای وجود دارد.

محمد رضا شجاع اظهار کرد: امروزه تهاجم دشمنان از مرزها خارج شده و به سمت تسخیر مغزها تغییر جهت داده است.

وی با اعلام اینکه هدف دشمن نابودی همه ارزش های دینی و فرهنگی مردم کشور ماست افزود: روند گسترش شبکه های ماهواره ای براساس براندازی است و تخریب بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است.

وی تاکید کرد: از 17 هزار و 163 شبکه ماهواره ای که در کل جهان از طریق 203 ماهواره فعال وجود دارد سه هزار شبکه در کشور ایران قابل دریافت است که از این میان 740 شبکه به تبلیغات مد و لباس، 270 شبکه به تبلیغ ادیان، 235 شبکه به ترویج فحشا می پردازندز/.

برچسب ها: اختصاص ، اعتبارات ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.