سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری جویباری: گروه هر چهار نماینده آسیا به یک اندازه سخت است

قائم مقام باشگاه استقلال درخصوص گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند هستند و براین اساس تیم ما هم با تیم‌های قوی و مطرح هم‌گروه شده است.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما قصد داریم که قهرمان آسیا شویم به خاطر همین برایمان فرقی نمی‌کند که در چه گروهی قرار گرفته‌ایم.

قائم مقام باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: تقریباً گروه هر چهار نماینده ایران به یک اندازه سخت است و از همین الان صعود تیم‌ها به مرحله قابل پیش بینی نیست.

وی درباره قرار گرفتن تراکتورسازی در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در هر گروه دو، به تیم قدرتمند حضور دارند و بر این اساس هر چهار نماینده ایران گروهشان سخت است و این فقط شامل تیم تراکتورسازی نمی‌شود.

قائم مقام باشگاه استقلال عنوان داشت: کادر فنی تیم استقلال برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهد تا در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره ارسال نامه به فدراسیون فوتبال در مورد شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا بدون ملی پوشان بیان کرد: ما نامه‌ای نداریم اما از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که منافع ملی و تیم استقلال را به طور مشترک در نظر بگیرند.

قائم مقام باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: به هر حال مسئولان فوتبال باید طوری برنامه ریزی کنند که تیم‌های راه یافته در لیگ قهرمانان آسیا متضرر نشوند. همچنین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هم باید نهایت همکاری با تیم ملی را داشته باشند.

جویباری عنوان کرد: به هر حال منطقی نیست که نمایندگان آسیا بدون ملی پوشانشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند همچنین ما باید به تیم ملی ایران موفقیت در جام جهانی کمک کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال درباره لطیفه های ساخته شده برای هاشم بیک‌زاده گفت: هاشم بیک‌زاده جزو بازیکنان موثر تیم ملی است و شأن این بازیکن باید در تیم ملی حفظ شود. بر این اساس بیانیه‌ای صادر کرده و از بیک‌زاده دفاع کردیم.

نظری‌جویباری در خصوص قرعه ایران در جام جهانی گفت: به نظرم قرعه خوبی نصیب ایران شده است اما نباید توقع در میان مردم ایجاد کنیم به هر حال تیم  ملی باید بازی هایی آبرومندانه در جام جهانی ارائه دهد.

وی بیان کرد: صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد جام جهانی تقریبا دور از منطق فوتبال ما است و ما نباید صحبت های غیر اصولی در این مورد انجام دهیم.

نظری‌جویباری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با مدیریت خوب و بازی‌های خوب بتوانیم برای سومین بار قهرمان آسیا شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قائم ، مقام ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.