تمرین تیم فوتبال استقلال که قرار بود در ساعت 16 شروع شود با 15 دقیقه تأخیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خسرو حیدری نسبت به سایر بازیکنان زودتر بر سر تمرین حاضر شد و در ساعت 15:30 دقیقه پا به آکادمی ناصر حجازی گذاشت.

با توجه به اینکه قرار بود تمرین ساعت 16 آغاز شود اما به دلیل حواشی تمرین و سؤالات خبرنگاران تمرین امروز آبی پوشان پایتخت با 15 دقیقه تأخیر آغاز شد.

گفتنی است: پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی و لاوره  با یکدیگر با زبان انگلیسی صحبت کردند و در سوی دیگر هاشم بیک زاده و پژمان نوری مشغول تمرینات شنا و شکم بودند.

نکته جالب توجه در این تمرین حضور علی نظری جویباری، صادق ورمزیار، سیروس دین محمدی و شاهرخ بياني بود.

شایان ذکر است: تنها غایبان این تمرین محمد قاضی و آندرانیک تیموریان بودند که به گفته پزشک استقلال تکلیف قاضی امروز مشخص می شود.

در این گزارش آمده است: حدود 300 هوادار در تمرین آبی پوشان پایتخت حاضر هستند که یک نوجوان معلول نیز در میان آنها دیده می شود و جالب اینجاست که هواداران بر روی سکوهای نیم ساخته شاهد تمرین استقلالی ها هستند.

لازم به ذکر است: ستار همدانی، امید عالمی، کريم بوستاني، مجيد صالح و بابازاده از جمله اعضای کادر فنی هستند که از نزدیک تمرینات آبی پوشان را زیر نظر دارند.

این گزارش حاکی است: بازیکنان در ابتدای تمرین مشغول دویدن شدند پس از آن بازیکنان به گروههای کوچک برای انجام بازی آقا وسط پرداختند و نکته جالب توجه در خصوص فرهاد مجیدی این بود که وی برخلاف روزهای گذشته که با شماره 16 بر سر تمرین حاضر می شد این بار با شماره 7 در میان آبی پوشان پا به میدان گذاشت.

از ديگر نکات جالب توجه حضور پژمان نوري با پسرش در سر تمرين است.

گفتنی است: بابازاده مربی دروازه بان تیم استقلال با سید مهدی رحمتی بر روی توپ هایی که از راه دور به سمت دروازه شوت می شود و پیش از اینکه در آستانه دروازه قرارگیرد، به زمین می خورد و پله میشود کار می کند و بازيکنان نيز بر روي شوت هاي نزديک به سيدمهدي رحمتي تمرکز دارند که خوشبختانه رحمتي ميزان آمادگي بالاي خود را به رخ هواداران بکشد.

در ادامه استقلالي ها به دو دسته نارنجي و آبي تقسيم شدند و فوتبال نزديک بازي کردند.
 
ساعت 17:30 تمامي هواداران و خبرنگاران را از سر تمرين بيرون کردند تا تمرينات تاکتيکي خاصي را انجام دهند.
برچسب ها: تمرین ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار