سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين عناوین خبری روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران

مهمترین عناوین خبری که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اصلاحيه بودجه 92 هفته آينده در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه، نمايش اعتدال و بينش عاقلانه در صحبت‌هاي رييس جمهور/ آغاز فعاليت و برنامه‌ريزي‌ حزب کارگزاران براي انتخابات آتي، اصلاحيه بودجه 92 هفته آينده در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


اصلاحيه بودجه 92 هفته آينده در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه



سخنگوي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اصلاح لايحه بودجه 92 گفت:‌ اصلاحیه بودجه 92 سه‌شنبه هفته آينده (9 مهر) در دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات قرار خواهد گرفت.

نمايش اعتدال و بينش عاقلانه در صحبت‌هاي رييس جمهور/ آغاز فعاليت و برنامه‌ريزي‌ حزب کارگزاران براي انتخابات آتي

دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي گفت: صحبت‌های دیشب رئيس‌جمهور همانند تمامی سخنرانی‌های وی نمایانگر اعتدال و پرهیز از بینش‌های افراطی و غیرعاقلانه است.

اصلاحيه بودجه 92 هفته آينده در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه

سخنگوي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اصلاح لايحه بودجه 92 گفت:‌ اصلاحیه بودجه 92 سه‌شنبه هفته آينده (9 مهر) در دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات قرار خواهد گرفت.

ديپلماسي فرهنگي ايران در سفر به نيويورك



سفر هيئت همراه رئيس‌جمهور به نيويورك جدا از ديپلماسي سياسي، ديپلماسي فرهنگي ايران را نيز تحت تأثير قرار داده است.

اظهارات صداپيشه "شيپورچي" درباره‌ي جوانان دوبله

 جوانان تازه وارد دوبلاژ با آثار انيميشن تندگو نمي‌شوند.

جشن پرواز بادبادک‌ها در اصفهان برپا می‌شود

جشن پرواز بادبادکها به عنوان اولین برنامه ازمجموعه برنامه‌های جنبی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و آغازگر غیررسمی برنامه‌های جشنواره در اصفهان جمعه درمحل پل خواجو اصفهان برگزار می‌شود.

کاهش 7 درصدی ترافیک صبحگاهی در مقایسه با روز نخست مهر



 جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش بار ترافیکی صبحگاهی امروز خبر داد.

رصد دوباره يوزپلنگ آسيايي در پناهگاه حيات وحش مياندشت/ ثبت پارک ملی
 ضامن آهو به عنوان سومين پارك ملي مدير كل محيط زيست خراسان شمالي از وجود 8 تا 10 قلاده يوزپلنگ آسيايي در پناهگاه حيات وحش مياندشت خبر داد.

تشکیل بنیاد فرهیختگان/ 80 درصد سالمندان نیازمند مسکن
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تشکیل بنیاد فرهیختگان به زودی در دو استان خراسان جنوبی و کرمان انجام خواهد شد و اقدامات مناسبی برای خانه دار شدن سالمندان سرپرست خانوار صورت خواهد پذیرفت.

نياز ضروري شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به منابع مالي/احداث 6هزار کيلومتر خط لوله تا برنامه پنجم توسعه



مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، با اشاره به اينکه اين شرکت براي توسعه پرسرعت پروژه هاي گازي نياز به منابع مالي دارد افزود: در صورت تامين منابع لازم تقريبا 6 هزار کیلومتر خط لوله و چند ایستگاه تقویت فشار گاز به ارزش 20 میلیارد دلار در اين شرکت عملياتي خواهد شد.

عوارض چهار ماهه برق در قبوض اين ماه
 مديرعامل شرکت توانير گفت: عوارض برقي که قرار بود از ابتداي سال جاري در قبوض برق دريافت شود به تعداد ماههايي که درياف نشده اين ماه بر روي قبوض حساب مي شود.

ابلاغ بخشنامه جديد "گمرک" درباره "واردات خودرو"

براساس بخشنامه اعلام شده کليه خودروهاي زير 2500 سي سي که از ابتداي سال 91 مجوز کميته ضوابط فني را اخذ نموده اند داراي يکسال اعتبار ثبت سفارش هستند.

واکسن های آنفلوآنزا به زودی وارد کشور می شوند/حجاج الزامی به زدن واکسن ندارند


دکتر محسن زهرایی با بیان این که طی چند روز ‌آینده حدود 500 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا وارد کشور می شود گفت: حجاج خانه خدا الزامی برای زدن واکسن آنفلوآنزا ندارند.

كاهش و ثبات قيمت تجهيزات پزشكي به شرط ثبات نرخ ارز
دكتر كيوان از کاهش و ثبات قیمت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از کاهش و ثبات قیمت تجهیزات و ملزومات پزشکی به شرط ثبات نرخ ارز در سال جاری 92 خبر داد.

قطعه ای که شرح عشق است و بیان غصه نیست
ایمان و اخلاص رزمندگان دلیل ایثار و شهادت طلبی آن ها در مقابل دشمن بود آن ها دلیرانه در میدان نبرد می جنگیدند تا از اسلام و ایران دفاع کنند هنگامی که به برخی از مجروحان رسیدگی می کردیم.

پسران آبي به دنبال ستاره سوم / بازی آغاز شد



 استقلال، خاطره بدی از اف سی سئول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد، آنها در سال 81 مانع رسیدن نماینده ایران به فینال شدند.

سمندر: نتایج راضی کننده بود/ بدون هیچ تدارکی به این مقام ها رسیدیم

رئیس فدراسیون کاراته کشورمان گفت: ما مقام دومي کوميته آقايان و بانوان را به دست آورده ايم و از اين نتایج کسب شده راضي هستيم.

ائتلاف پروین و رویانیان برای اجراي یک طرح قدیمی

 طرح خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس این روزها درحالی بر سر زبان ها افتاده است که ممکن است خصوصی سازی به شکلی که در ذهن اهالی فوتبال وجود دارد صورت نگیرد.

جنبش حماس اظهارات تهدید آمیز وزیر خارجه مصر را خطرناک خواند



جنبش حماس اظهارات تهدید آمیز وزیر خارجه مصر را خطرناک خواند و خواستار بررسی این موضوع از سوی مسئولان این کشور شد.

خروج نمايندگان اسرائيل از مجمع عمومي سازمان ملل در زمان سخنراني رئيس جمهور ايران اقدامي اشتباه بود
وزير دارايي رژيم صهيونيستي خروج نمايندگان اين رژيم از نشست ساليانه مجمع عمومي سازمان ملل در زمان سخنراني رئيس جمهور ايران را اشتباه خواند.

قطر به بررسی اشتباهات خود در منطقه می پردازد
 روزنامه انگلیسی تأکید کرد، سیاستهای خارجی قطر موجب آزردگی همسایگان این کشور شده و اکنون امیر جدید به دنبال بررسی این اشتباهات است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.