جشن پرواز بادبادک‌ها در اصفهان برپا می‌شود

جشن پرواز بادبادکها به عنوان اولین برنامه ازمجموعه برنامه‌های جنبی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و آغازگر غیررسمی برنامه‌های جشنواره در اصفهان جمعه درمحل پل خواجو اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیر کمیته برنامه‌های جنبی بیست وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان نوجوانان در گفت‌و‌گو با ستاد خبری این جشنواره در این خصوص اظهار داشت: جشن پرواز بادبادک‌ها همچون دو سال گذشته، زنگ آغاز برنامه‌های جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان است. امیرحسین ستوده‌فر ادامه داد: این برنامه در تاریخ یاد شده در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود که در نوبت صبح خانواده‌ها و کودکان به ساخت بادبادک و پرواز آن می‌پردازند و در نوبت بعدازظهر جشن بزرگ پرواز بادبادک‌ها با حضور مجریان مطرح حوزه کودک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و نوبت بعداز ظهر از 16 الی 19 برگزار می‌شود.

مدیرکمیته برنامه‌های جنبی بیست وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان نوجوانان خاطرنشان کرد: در این برنامه شعارهای ویژه جشنواره بیست و هفتم و تبلیغ میدانی برای حضور گسترده خانواده‌ها در برنامه‌های اصلی و جنبی جشنواره مطرح می‌شود.

بیست‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./ي2
برچسب ها: جشن ، پرواز ، بادبادک ها ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار