جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش بار ترافیکی صبحگاهی امروز خبر داد.

 
سرهنگ بذر افشان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک در سطح شهر تهران عادی و روان است و بار ترافیک صبحگاهی امروز در ساعت 9 تخلیه شد که به نسبت روز نخست این بار ترافیکی در سطح شهر زودتر تخلیه شده و در روز دوم مهر ماه شاهد کاهش 8 درصد ترافیک صبحگاهی در مقایسه با روز نخست مهر ماه هستیم.
 
** عدم تکمیل سرویسهای مدارس
 
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: در روز نخست مهر ماه استفاده از وسائل نقلیه شخصی برای جابجایی دانش آموزان و دانشجویان بیشتر نمود داشت که این افزایش به دلیل عدم تکمیل سرویس های مدارس است.
 
وی درخصوص سرویسهای مدارس اذعان کرد: تاکسیرانی هنوز برچسب سرویس های مدارس را تحویل نداده که این امر به لحاظ نقص در پرونده رانندگان و عدم احراز شرایط تاکسی جهت تحویل برچسب مدارس است.
 
سرهنگ بذر افشان گفت: در روزهای نخست به سرویسهای مدارس که فاقد برچسب بودند تذکر داده شده اما در روزهای آتی با این دسته از رانندگان پلیس برخورد و در صورت فاقد بودن سرویس مدارس به برچسب رانندگان جریمه خواهند شد.
 
** تصادف فوتی به صفر رسید
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اذعان کرد: طی روزهای اخیر، هیچگونه تصادف فوتی در سطح شهر نداشته و آمار تصادفات فوتی به صفر رسیده است؛ البته تصادفات خسارتی و جرحی نیز رشد نزولی داشته است.
 
** بهره برداری از زیر گذر چهار راه ولیعصر تا پایان مهر ماه
 
سرهنگ بذر افشان در خصوص افتتاح زیر گذر چهار راه ولیعصر گفت: زیر گذر چهار راه ولیعصر تا پایان مهر ماه بهره برداری خواهد شد و به شهرداری دستور داده ایم که پس از بهره برداری اقدام به نصب نرده در این چهار راه کنند تا عابران از این چهار راه تردد نکنند.
 
وی بیان کرد: هم اکنون پله های برقی به مکان مذکور آورده شد و تا روزهای آتی پله های برقی چهار راه ولیعصر نصب خواهد شد.
 
** محدودیت تردد ممنوع در بزرگراه صدر
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تردد وسائل نقلیه از ساعت 23 تا 5 صبح روز بعد در بزرگراه صدر ممنوع است.
 
**تشدید 4 طرح ویژه پلیس در پایتخت
 
وی در خاتمه تصریح کرد: اولویت نظارت پلیس در این روزها با تشدید طرح کنترل محدوده زوج و فرد، تشدید برخورد با تخلفات سرویسهای مدارس و تشدید برخورد و اعمال قانون با توقف ممنوع و توقف ها دوبل، سوبل و تشدید برخورد با توقف های رانندگان در گذر گاه های عابر پیاده همراه است./ف
برچسب ها: ترافیک ، شهر ، تهران ، روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار