سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين عناوین خبری روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران

مهمترین عناوین خبری که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جشن اجاره‌اي با بوي خون و ترور/ هزينه‌هاي هنگفت گروهک تروريستي منافقين چگونه تامين مي‌شود؟،بستر لازم براي توليد خودرو مطابق با استاندارد يورو 4 در خودروسازي‌ها وجود ندارد و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جشن اجاره‌اي با بوي خون و ترور/ هزينه‌هاي هنگفت گروهک تروريستي منافقين چگونه تامين مي‌شود؟



 بیش از 98% از دعوت شدگان، غیر ایرانی بوده و شناختی از منافقین نداشته و بعضاً با هزینه پول‌هاي سياه منافقين و از اقصی نقاط جهان به پاریس فراخوانده شده و آشنایی به زبان فارسی نداشته و سخنرانی تکراری و کلیشه‌ای مریم عضدانلو در آنان تاثیری نداشته است.

ادغام فراكسيون‌هاي اصولگراي مجلس صحت ندارد/ يكسان‌سازي مواضع دو فراكسيون در قبال دولت آينده

عضو هيئت‌ رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه ادغام دو فراكسيون اصولگرايان و اصولگرايان رهروان ولايت مجلس صحت ندارد، گفت: با توجه به اينكه اصولگرايان مجلس در قبال دولت آينده داراي نظرات مشترك و نزديك به‌ هم هستند، اين دو فراكسيون تنها به دنبال يكسان‌سازي مواضح خود در قبال دولت حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني هستند.

بستر لازم براي توليد خودرو مطابق با استاندارد يورو 4 در خودروسازي‌ها وجود ندارد
 عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به اعلام آمادگي شرکت نفت مبني بر توزيع سوخت يورو 4 در جايگاه‌هاي سوخت کشور، گفت: ترديد دارم بستر لازم براي توليد خودرو مطابق با استاندارد يورو 4 به معناي واقعي در خودروسازي‌هاي کشور وجود داشته باشد.


بهبود روابط وزیر بهداشت با وزرای اقتصادی ضروري است/همكاري هاي بين بخشي ايده ال نيست



 وزیر بهداشت آینده باید برای ارتقای کیفی حوزه سلامت کشور رابطه بسیار خوبی با رئیس جمهور و وزرای اقتصادی داشته باشد.


فراگیر پيام نور کارشناسی نخواهد داشت/ حذف کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پیام نور

در سال 91 دانشگاه پیام نور موفق به حذف آزمون ورودی در بیش از 50 درصد رشته های خود شد و اکنون نیز مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته از گردونه کنکور خارج گشت.

جرائم انتظامی در انتظار پزشکان متخلف

معاون درمان گفت: در کمیسیون بهداشت مجلس پیشنهاد شد که به خاطر وجود تعهد اخلاقی و کاری در حرفه ی پزشکی، دریافت وجوه اضافی به عنوان یک جرم انتظامی شناخته شود.


خانه سينما خانه مافياي سينمايي نيست



خانه سينما با حضور اهالي سينما مانع حضور مافياي سينمايي مي شود.

كداميك باهوش ترند؟ مديري، لطيفي، مقدم و يا بيرنگ

 چند سالي مي شود كه سريال هاي تلويزيوني به شبكه هاي خانگي اساس كشي كرده اند تا با سوژه هايي جذاب تر، گير و دار كمتر و سودي بيشتر بينندگان را با خود همراه سازند.

بحران كاغذ؛ مارپيچ سكوت عرصه فرهنگ مكتوب
 بحران كاغذ كه از نيمه دوم سال گذشته تا به امروز فرهنگ مكتوب را درگير خود كرده و تبر بر تنه خسته ادب كوفته، مارپيچ سكوت اين عرصه به حساب آمده و گوياي سكوت حق عليه ناحقان است.


دو برابر شدن ازدواج مردان بالاي 35 سال و زنان بالاي 30 سال در كشور



مدير كل دفتر ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان آخرين آمار ازدواج در كشور را اعلام كرد.

تير خلاص پس از تجاوز به زن مرد نما+عکس
 به گزارش پلیس واشنگتن: ظهر امروز در یکی از مناطق جنوبی شهر واشنگتن دی سی زن مرد نما پس از تجاوز سوء استفاده جنسی توسط افراد ناشناس کشته شد.

دختراني که خود را طمعه مي‌کردند/انهدام باند زورگيران شب
دختراني که با همدستي سه پسر ديگر اقدام به زورگيري از پسران پولدار شمال شهر تهران مي‌کردند، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شدند.


هر گرم طلاي 18 عيار 105 هزار تومان+جدول قيمت طلا و سکه



 بازار تهران امروز هر گرم طلای 18 عیار را با بهای 105 هزار به فروش رساند.

افتتاح 27 هزار مسکن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر استان تهران

 مديرکل مسکن مهر بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: تا پايان امسال 27 هزار واحد مسکن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر در استان تهران به بهره برداري مي رسد.

بخش نامه فعاليت کاردان ها با مخالفت نظام مهندسي روبرو شد
رئيس سازمان نظام کارداني استان تهران گفت: بخش نامه صادر شده از سوي وزارت راه وشهرسازي براي همکاري کاردان ها در بخش ساخت وساز با مخالفت سازمان نظام مهندسي کشور روبرو شد.

تعطيلي يکي از واحدهاي نفتي شرکت "داچ شل"

 به دنبال اخبار مربوط به تعطيلي پالايشگاه‌هاي نفتي درياي شمال، اين بار يکي از واحدهاي نفتي شرکت "داچ شل" در آستانه تعطيلي قرار گرفت.


لاجوردی‌ها در مقابل غیرت و تکنیک ایران کبود شدند / ایران به اقتدار ایتالیا در والیبال پایان داد



 تیم ملی والیبال کشورمان دومین دیدار خود مقابل تیم ملی ایتالیا از سری مسابقات لیگ جهانی 2013 را امشب ساعت 21:30 در شهر ساساری آغاز کرد و در نهایت ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 از سد ایران گذشت.

خوردبین: هیچ‌وقت ماندن به هر قیمتی را قبول نکرده‌ام
در شأن شخصیت من و پرسپولیس نیست که حضور فرمایشی داشته باشم،هرگز نخواسته ام که به هر قیمتی در پرسپولیس که باشگاه مورد علاقه من است خدمت کنم.

نصیر زاده: بازیکنان نسبت به آئین نامه نقل و انتقالات بی سواد هستند
 فصل نقل و انتقالات فوتبال چند وقتی شروع شده است، تیم های پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن هم بر سر بازیکنانی همچون قاسم دهنوی،‌ شجاع خلیل زاده، پیام صادقیان و قاسم حدادی و با یکدیگر جدال می کنند.


کشته شدن 6 نفر از تظاهرکنندگان در اطراف مقر اخوان المسلمین در قاهره / پیوستن شماری از نیروهای پلیس مصر به جمع مخالفان مرسی + تصاوير



دو اردوگاه مخالفان و موافقان مرسي در مصر بر تحقق خواسته هاي خود مصرند و اين کشور همچنان شاهد تجمع و درگيري هاي گسترده اي در سراسر اين کشور بويژه نزديکي کاخ رياست جمهوري و ميدان التحرير است.

جدول نوسان شاخص بورس‌هاي جهاني
 شاخص سهام بورس‌هاي جهان امروز دوشنبه همراه با نوسان بوده است.

اسنودن همچنان در فرودگاه مسکو است
"ادوارد اسنودن" کارشناس پيشين دستگاه اطلاعاتي دولت آمريکا که در افشاگري تازه خود اطلاعات محرمانه دولت آن کشور را در اختيار روزنامه انگليسي "گاردين" قرار داده، هم اکنون در فرودگاه مسکو به سر مي برد.

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.