در شأن شخصیت من و پرسپولیس نیست که حضور فرمایشی داشته باشم،هرگز نخواسته ام که به هر قیمتی در پرسپولیس که باشگاه مورد علاقه من است خدمت کنم.

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شایعاتی که در خصوص عدم دعوت من از سوی وزارت ورزش برای حضور در جلسه ی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر شده باید تأکید کنم که این خبر از سوی برخی افرادی که در وزارت ورزش حاضرند منتشر شده و در اختیار رسانه ها قرار گرفته است اما مطمئن هستم که از سوی وزیر ورزش این اتفاق صورت نگرفته زیرا من شناخت لازم را از وی دارم و حتم دارم که انتشار این خبر کار افرادی دیگر در این وزارتخانه بوده است اما روی صحبت من با اصحاب رسانه است که منطق را جایگزین شنیده های خود کنند چرا که من یک روز قبل از انتشار این خبر اشاره کرده بودم که در جلسه هیأت مدیره شرکت نخواهم کرد و این تصمیم را به دلایلی که برای خودم منطقی بود اتخاذ کردم  یعنی از سوی وزارت ورزش از من دعوت بعمل آمده بود که در این جلسه شرکت کنم که عدم حضور خود را در آن اعلام کرده ام.

وی تصریح کرد: از برخی ها تعجب می کنم که این خبرهای کذب را می پذیرند اما مطمئن باشید از عملی که انجام داده ام راضی هستم زیرا هیچوقت بودن به هر قیمتی را نپذیرفته ام.

وی افزود: در شأن شخصیت من و پرسپولیس نیست که حضوری فرمایشی در این باشگاه داشته باشم و کسی بخواهد چیزی را به من دیکته کند. حتی اگر محکوم شوم که سالها از پرسپولیس به دور باشم نیز چنین چیزی را نمی پذیرم.

خوردبین تأکید کرد: از وزیر ورزش تشکر می کنم که غروب روز جمعه 7 تیرماه چندین بار از وزارت ورزش با من تماس گرفتند تا جواب من را برای حضور در این جلسه بشنوند اما من به دلیل اینکه نمی خواستم در معذورات قرار بگیریم پاسخ وی را ندادم تا به قولی که دادم وفادار بمانم.

وی ادامه داد: برخی ها درباره ی من اشاره کردند که خیلی دوست دارم در پرسپولیس حضور داشته باشم و حالا که می خواهند من باشم این دعوت را رد می کنم و جواب من به دوستانی که چنین نظری را دارند این است که من عاشق خدمت به پرسپولیس هستم و هواداران این باشگاه را عاشقانه دوست دارم اما تکرار می کنم که به هر قیمتی و به هر شکلی حاضر به خدمت کردن نیستم.

خوردبین در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می رسد که این تصمیم من آنقدر در دوره و زمانه ی جدید عجیب و غریب است که شاهد چنین عکس العمل هایی هستیم البته شاید کمتر کسی در این دوران پیدا شود که بخاطر عقایدش این فرصت را از دست بدهد و خواهش من از رسانه ها این است که مطالبی را که می خواهند انتشار دهند با واقعیات و منطق بررسی کنند تا در حق کسی اجحافی صورت نگیرد و باید تأکید کنم که برای پرسپولیس و هواداران این باشگاه آرزوی موفقیت می کنم./آق
برچسب ها: خوردبین ، پرسپولیس ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار