عضو هيئت‌ رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه ادغام دو فراكسيون اصولگرايان و اصولگرايان رهروان ولايت مجلس صحت ندارد، گفت: با توجه به اينكه اصولگرايان مجلس در قبال دولت آينده داراي نظرات مشترك و نزديك به‌ هم هستند، اين دو فراكسيون تنها به دنبال يكسان‌سازي مواضح خود در قبال دولت حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني هستند.

"ابوالقاسم جراره" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با رد خبر ادغام دو فراكسيون اصولگراي مجلس اظهار داشت: با توجه به اينكه اصولگرايان مجلس در قبال دولت آينده داراي نظرات مشترك و نزديك به‌ هم هستند، اين دو فراكسيون به دنبال يكسان‌سازي مواضح خود در قبال دولت "حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني" هستند كه اين اقدام در راستاي همكاري و  تعامل بيشتر و بهتر با دولت يازدهم صورت مي‌گيرد.
 
وي افزود: از آنجايي كه اين دولت، دولت منتخب مردم است‌ بايد در جهت پيگيري و رفع مشكلات مردم با دولت همكاري كرد كه تمامي نمايندگان مجلس نيز بر اين اعتقاد استوارند؛ از اين جهت است كه به دنبال همگرايي بيشتر در جريان اصولگرايي حاضر در مجلس هستيم.
 
جراراه در پايان با تاكيد بر اينكه اين دو فراكسيون ادغام نمي‌شوند، تصريح كرد: با توجه به نظرات مشترك اصولگرايان در قبال همكاري و كمك به دولت آينده، تنها درصدد يکسان‌سازي مواضع دو فراکسيون اصولگراي مجلس در قبال دولت آينده هستيم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فراکسیون ، اصولگرا ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار