سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليپور:

بخش‌هاي درآمدي لايحه بودجه با نظر مجلس مي‌تواند همزمان با کميسيون تلفيق بررسي شود

سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينکه بررسي لايحه بودجه در کميسيون تلفيق هنوز به اتمام نرسيده است، گفت: با نظر هيئت‌رئيسه مجلس مي‌توان بخش‌هاي درآمدي لايحه بودجه را همزمان با کميسيون تلفيق در صحن مجلس بررسي کنيم تا پس از اتمام بررسي توسط اين كميسيون، لايحه به صورت يکجا در صحن بررسي شود.

محمد علي‌پور نماينده مردم ماکو، چالدران، شوط  و پلدشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به احتمال بررسي همزمان لايحه بودجه در صحن علني و کميسيون تلفيق گفت: کميسيون تلفيق برابر با آيين‌نامه داخلي براي بررسي لايحه بودجه 2 هفته فرصت دارد که اگر طي مدت مقرر اين مسئله عملي نشود هيئت‌رئيسه مي‌تواند اين مدت را تمديد کند.
 
وي ادامه داد: از سوي ديگر به علت محدوديت زماني که براي بررسي لايحه بودجه در اختيار داريم بايد هر چه زودتر آن را بررسي کنيم زيرا بودجه به صورت سه دوازدهم تنظيم شده و لازم است تا آخر خردادماه قانون بودجه کشور تصويب نهايي شده باشد.
 
علي‌پور همچنين با اشاره به اينکه بررسي لايحه بودجه در کميسيون تلفيق هنوز به اتمام نرسيده است، تصريح کرد: با نظر هيئت‌رئيسه مجلس مي‌توان همزمان با کميسيون تلفيق، بخش‌هاي درآمدي لايحه بودجه را در صحن مجلس بررسي کنيم تا پس از اتمام بررسي كميسيون تلفيق، لايحه به صورت يکجا در صحن بررسي شود.
 
سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس در پايان اظهار داشت: بايد به اين مسئله توجه داشت که بخش‌هايي از بودجه که بررسي آن توسط کميسيون تلفيق به اتمام رسيده مي‌تواند در صحن مجلس مورد بررسي قرار گيرد و اگر کميسيون تلفيق نظر نهايي خود را در اين مورد اعلام نکند، نمي‌توان اين بخش از لايحه را در صحن مطرح کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.