عضو کمیسیون تلفیق در مجلس شوراي اسلامي گفت: بودجه یکشنبه آینده به صحن علنی مجلس می‌رسد و بر اساس مصوبه كميسيون تلفيق و در صورت موافقت نمايندگان در صحن‌علني، فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بلافاصله پس از ابلاغ بودجه اجرايي مي‌شود.

غلامرضا كاتب نماينده گرمسار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تلاش نمايندگان بر اين است كه بودجه يكشنبه هفته آتي در صحن علني مطرح شود.

وي همچنين درباره تلاش عده‌اي از نمايندگان براي رای گیری مجدد اعتبارات هدفمندی بودجه ۹۲ در کمیسیون تلفیق اظهار داشت: در كميسيون 50 هزار ميليارد تومان براي اعتبارات هدفمندي در نظر گرفته شده است و با توجه به اينكه تجديد راي نيازمند دو، سوم راي نمايندگان است و اكثريت مخالف افزايش اعتبار در اين حوزه هستند، راي‌گيري مجدد انجام نمي‌شود.

اين عضو كميسيون تلفيق در ادامه به اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها اشاره و تصريح كرد: بر اساس مصوبه كميسيون تلفيق و در صورت موافقت نمايندگان در صحن‌علني، فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بلافاصله پس از ابلاغ بودجه اجرايي مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: فاز دوم هدفمندي‌يارانه‌ها با شيب بسيار كمي اجرايي مي‌شود و تنها قيمت حامل‌هاي انرژي كه در توليد بكار نمي‌روند، افزايش يافته است.

كاتب در پايان اظهار داشت: كميسيون تلفيق ميانگين قيمت 800 تومان را براي نرخ بنزين پيشنهاد داده است و تصميم‌گيري درباره نرخ بنزين آزاد و سهميه‌اي از اختيارات دولت است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار