عضو کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه در حال حاضر اجراي فاز دوم هدفمندي يارنه‌ها در اقتصاد کشور جايگاهي ندارد، گفت: فاز دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها تا اواخر نيمه اول سال جاري و تا پايان عمر دولت دهم اجرايي نخواهد شد.

محسن صرامي‌فروشاني نماينده خميني‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد جمع‌ آوري امضا براي تجديد راي اعتبارات هدفمندي در کميسيون تلفيق گفت: تصويب اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها را بعيد مي‌دانم.
 
وي ادامه داد: حتي در صورت اقدام به جمع آوري امضا، شايد بعضي از نمايندگان علي‌الظاهر به دليل رودربايستي امضا کنند اما مسئله مسلم اين است که در حال حاضر اجراي اين امر در اقتصاد کشور جايگاهي ندارد، خصوصا به دليل 10 تا 15 درصد تورمي که طي چند هفته اخير باعث ايجاد فشار مالي بر مردم شده است.
 
عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پايان با اشاره به اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در نيمه دوم سال 92 با محدوديت‌هاي بالا اظهار داشت: مطمئنا تا زمان جا‌بجايي دولت که تا اواخر نيمه اول سال ادامه دارد اين مسئله اجرايي نخواهد شد.
 
گفتني است خبرها حاکي از اجراي فاز دوم هدفمندي‌ يارانه‌ها با شيب بسيار كم حکايت دارد و تنها قيمت حامل‌هاي انرژي كه در توليد بكار نمي‌روند، افزايش خواهد يافت.
 
انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
تو را به خدا این قانون راحذف کنید تا مردم راحت شوند
آخرین اخبار