سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصميم نهايي براي تعيين قيمت خودرو فردا اتخاذ مي‌شود/ شوراي رقابت تا پايان امروز فرصت دارد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بيان اينكه اين كميسيون تا پایان وقت اداري امروز منتظر دریافت فرمول قیمتگذاری خودرو از سوی شورای رقابت هستند، گفت: تصميم نهايي براي تعيين قيمت خودرو فردا اتخاذ مي‌شود.

 محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز(شنبه 31 فروردين‌ماه) آخرین فرصت شورای رقابت برای تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو است، گفت:  تصمیم نهایی در خصوص تعیین قیمت خودرو فردا اتخاذ خواهد شد.
 
وي در ادامه با بيان اينکه مقررات کلي در اين زمينه تنظيم شده است، تصريح كرد: طبق اطلاعاتي که از شوراي رقابت دريافت کرده‌ايم، مقررات تعيين قيمت خودرو توسط اين شورا تنظيم شده و کمیسیون تا پایان وقت اداري امروز منتظر دریافت فرمول قیمت‌گذاری خودرو از سوی شورای رقابت است.
 
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: همچنين فردا(يكشنبه) جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد تا پيشنهادات خود را در اين زمينه ارائه داده و تصمیم نهایی برای قیمت خودرو گرفته می شود.
 
لازم به ذکر است شورای رقابت که در اسفندماه سال گذشته دستورالعمل موقت قیمت‌گذاری خودرو را ارائه داده بود موظف شده تا  دستورالعمل دائمی قیمت‌گذاری خودرو را تا پایان فروردین امسال ارائه دهد که امروز آخرین مهلت شورای رقابت برای تعیین این دستورالعمل است.
 
انتهاي پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.