سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تكرار/ بروجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موافقت خود را براي مذاکرات جديد با 1+5 اعلام کرده‌ايم/ رد اصل مذاکره با آمريکا

رئيس کميسيون امنيت ملي درباره توافق ميان ايران و 1+5 گفت: اگر توافق ميان ايران و 1+5 صورت نگيرد بسياري از ابهامات به وجود مي‌آيد که ما مي توانيم در فرصت مذاکرات اين ابهامات را خنثي کرده و مواضع خود را براي بقيه اعضا روشن کنيم.

علاءالدين بروجردي نماينده بروجرد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره مذاکرات ايران و 1+5 گفت: ما موافقت خود را براي اعلام مذاکرات جديد اعلام کرده‌ايم و قرار بر اين است تا زمان و مکان مذاکره به زودي تعيين شود.

وي در ادامه با اشاره به خبري مبني بر اين که بسته پيشنهادي 1+5 تغيير نکرده و مانند بسته هاي پيشين است افزود: اگر توافق ميان ايران و 1+5 صورت نگيرد بسياري از ابهامات به وجود مي‌آيد که ما مي توانيم در فرصت مذاکرات اين ابهامات را خنثي کرده و مواضع خود را براي بقيه اعضا روشن کنيم.

رئيس کميسيون امنيت ملي درباره مذاکره با آمريکا خاطر نشان کرد: ما اصل مذاکره با آمريکايي‌ها را قبول نداريم اما چه طور است که اوباما براي مذاکره پيش شرط تعيين مي کند.

 وي در پايان اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران به دليل شرايط خاصي که در رابطه با مذاکره با آمريکا دارد اعلام آمادگي نمي کند اما هنگامي که آمريکا پيش شرط تعيين مي کند ما به طريق اولا مذاکره نخواهيم کرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بروجردی ، آمریکا ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.