يك كارشناس مسائل سياست خارجي با اشاره به اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني مبني بر لزوم مذاكره با آمريكا گفت: طرح موضوع مذاكره با آمريكا در آستانه مذاكرات ايران و گروه 1+5 غير منطقي است.

رضا روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني مبني بر لزوم گسترش روابط با آمريكا گفت: آقاي هاشمي از ابتدا در خصوص مسئله رابطه با آمريكا با امام خميني زاويه داشته و امروز نيز با اصول كلي جمهوري اسلامي دچار تضاد شده است.

وي همچنين تصريح كرد: هاشمي معقتد است اگر در مواجهه با غرب با نوعي ديپلماسي پيش برويم به نتايج مطلوبي دست خواهيم يافت و اين در حالي است كه هدف غرب به سركردگي آمريكا از برقراري ارتباط با ايران برآوردن منافع خاص است.

اين كارشناس سياست خارجي ابراز داشت: طرح موضوع برقراري ارتباط با آمريكا در آستانه مذاكرات 1+5 كه جمهوري اسلامي ايران در برهه حساسي قرار دارد، غير منطقي است.

روستا آزاد در پايان خاطر نشان كرد: آنچه به عنون يك شاخص مهم از سوي غربي ها و آمريكا رصد مي شود وحدت و همدلي ايرانيان است و طرح چنين مسائلي در برهه زماني فعلي، به نفع وحدت و يكپارچگي ملي نيست./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار