رئيس كميته دفاعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاكره با آمريكا از جانب هاشمي گفت: موسسه حفظ و نشر آثار امام خميني (ره) بايد با ارائه اسناد، به اظهارات هاشمي پاسخ دهد.

محمد كريم عابدي نماينده مردم فردوس، طبس، سرايان و بشرويه در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني در مورد مذاكره با آمريكا گفت: هاشمي بايد سخنان گذشته خود را به ياد بياورد و بهتر است مطالب خود را درزماني كه تريبون دار نمازجمعه بود، دوباره گوش كند چرا كه وي بارها در خطبه هاي نماز جمعه، صحبت هاي بسيار كوبنده و مقتدرانه عليه صهيونيسم آمريكا داشته حال چگونه است كه اين چنين مطالبي را مي گويد.
 

عابدي اظهار داشت: رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام بايد در اظهارت خود در مورد مذاكره با آمريكا تجديد نظر كند چرا كه اين اظهارات، حاصلي جز تامين خوراك تبليغاتي براي دشمن و ايجاد هزينه براي نظام نخواهد داشت.

وي افزود: موسسه حفظ و نشر آثار امام خميني (ره) بايد با ارائه اسناد، به اظهارات هاشمي پاسخ دهد چرا كه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي فرمود "هركس بعد ازمن سخني را نقل كند، دروغ است مگر اينكه سند آن موجود باشد".
 

عابدي سخنان هاشمي را همواره متاثر از اطرافيان وي دانست و افزود: در جريان فتنه 88 نيز هاشمي نامه اي را تحت تاثير اطرافيانش به رهبري معظم انقلاب نوشت كه در شان وي و نظام اسلامي ما نبود و به اين وسيله، همه سربازان امام زمان (عج) و دلسوختگان انقلاب اسلامي را رنجاند.

رييس كميته دفاعي مجلس اين قبيل اظهارات را نشانه مرعوب شدن برخي افراد در مقابل تهديدات تكراري دشمن دانست و گفت: آمريكا از دستيابي ايران به سلاح هسته اي نمي ترسد بلكه از اقتدار ايران و جوانان شجاع و غيور ايراني مي هراسد لذا همه مسئولين مي بايست اين مهم را مورد توجه قرار دهند و به راحتي آب در آسياب دشمن نريزند./گ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار