نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم، گفت: نماينده آمريكا با سفر به اسرائيل بر خوش خدمتي هايش به ر‍ژيم صهيونيستي مهر تاييد زد.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي نماينده مردم بيرجند و درميان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در تشريح سفر نماينده آمريکا به سرزمين هاي اشغالي بعد از مذاکرات1+5 با ايران، اظهار داشت: روشن است که سفر شرمن نماينده آمريکا در 1+5 به اسرائيل براي آگاه ساختن مقامات رژيم صهيونيستي از نتايج مذاکرات بغداد است.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم با بيان اينکه سفر شرمن به اسرائيل حامل خبرهاي خوش خدمتي آمريکا در قبال رژيم صهيونيستي است، گفت: شاهد بوديم که دقيقا يک روز قبل از شروع مذاکرات بغداد، رژيم صهيونيستي، به صورت علني اعلام کرد که نبايد نتيجه مذاکرات به نفع ايران به اتمام برسد و اين درحالي است که پيشتر بين آمريکا و رژيم صهيونيستي همکاري هاي صورت گرفته است تا مذاکرات بي نتيجه بماند.

وي افزود: در همين راستا در حين مذاکرات بغداد چندين بار خبر از تعامل و توافق به ميان آمد که به علت کارشکني هاي ديگر مذاکره کننده آمريکا اين تعاملات حاصل نشد که اينها نشان دهنده توافقات پنهاني آمريکا و رژيم اشغالگر است.

حجت الاسلام ابراهيمي با مستاصل خواندن دولت آمريکا در قبال رژيم صهيونيستي تصريح کرد: نهايت خوش خدمتي آمريکا به رژيمي که هويتي نداشته و بقا نخواهد داشت، جز ضرر و زيان چيزي در بر نخواهد داشت.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس هشتم خاطرنشان کرد: عکس العمل آمريکا در مذاکرات بغداد نشان داد که سياست هاي آمريکا روز به روز منفعل شده و در مقابل، سياست جمهوري اسلامي ايران روز به روز حالت تهاجمي به خود گرفته است چرا که آنها در مواجهه با بسته پشينهادي ايران توان مخالفت نداشتند./پ3


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار