سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئيس‌جمهور مطرح كرد

نگاه توسعه‌محور دولت به استان قزوين

معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به اينکه استان قزوين يکي از مراکز مهم صنعتي و کشاورزي کشور محسوب مي‌شود، از نگاه توسعه محور دولت به اين استان خبر داد و گفت: قزوين مي‌تواند با فعال کردن ظرفيت‌هاي صنعتي و کشاورزي، زمينه رشد و تعالي بيش از پيش خود را فراهم کند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست‌جمهوري محمدرضا رحيمي ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ملاقات مجمع نمايندگان و استاندار قزوين اظهار داشت: دولت نگاه ويژه‌اي به اين استان دارد و از طريق اجراي طرح‌هاي مهر ماندگار و اتمام طرح‌هاي مصوب پيشين، به روند توسعه و ترقي استان کمک خواهد کرد.

در اين جلسه استاندار قزوين ضمن ارائه گزارشي از وضعيت استان، مشکلات و پيشنهادات خود را بيان کرد و خواستار تخصيص اعتبارات لازم براي اجراي طرح‌هاي تامين آب مورد نياز شرب و کشاورزي، گازرساني به مناطق کمتر توسعه يافته استان و توسعه باغات انگور شد.

در اين نشست نمايندگان مردم استان قزوين در مجلس شوراي اسلامي نيز مشکلات مورد نظر و ديدگاه‌هاي خود را بيان و پيشنهاداتي براي توسعه استان قزوين مطرح كردند.

توسعه و تکميل شبکه راه‌هاي استان، تخصيص اعتبار براي اجراي طرح‌هاي مصوب نيمه تمام، داربستي‌نمودن باغات انگور براي بهبود کيفيت، بهره‌وري و اشتغالزايي بيشتر و گازرساني به شهرک صنعتي خرمدشت و کارخانه‌هاي اطراف از ديگر موضوعاتي بود که در اين جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.