سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدمات عدم اجراي قانون بيشتر از تحريم است

صدمات ناشي از عدم اجراي دقيق و صحيح قانون از صدمات تحريم هاي خارجي به مراتب بيشتر است.

به گزارش خبرنگار اقنصادي باشگاه خبرنگاران، شيباني نائب رئيس انجمن نساجي ايران با بيان مطلب بالا در نشست بررسي راهکارهاي نوسان نرخ ارز که عصر ديروز در اتاق ايران برگزار شد گفت: در حال حاضر ما مشکلي به لحاظ تعيين و تدوين نشدن قوانين اقتصادي نداريم بلکه مشکل ما عدم اجراي قوانين است.

وي افزود: اجرا نشدن قانون در واقع آب به آسياب دشمن ريختن است و صدمات ناشي از اجرايي نشدن قانون به مراتب بيشتر از صدمات تحريم هاي خارجي است.

وي با اشاره به  ارايه لايحه مالياتي که هم اکنون در صحن مجلس در حال بررسي است اظهار داشت: مفاد اين لايحه کاملا مغاير با توليد ملي است.

وي ادامه داد: در تمام کشورها به ويژه کشورهاي توسعه يافته به توليدکننده کمک مي شود تا هر روز بر کميت و کيفيت توليد خود بيافزايد، ولي در کشور ما به بهانه هاي مختلف جلوي پاي توليد سنگ اندازي مي شود.

وي افزود: توليدکننده اي را در کشور مي شناسم که ميزان بدهي اش در هنگام راه اندازي واحد صنعتي اش 6 ميليارد تومان بوده است ولي به خاطر اجراي قانون استحمال پس از 3 سال ميزان بدهي اين صنعت گر به 18 ميليارد تومان رسيده است.

وي با بيان اينکه اجرايي شدن چنين قوانيني موجب اضافه کردن بار بر دوش توليدکننده داخلي شده است اظهار داشت: توليدکنندگان و صنعت گران وطني با موفقيت مي توانند تحريم هاي خارجي را دور زده و بر ‌آن فائق آيند ولي بر تحريم هاي داخلي به خاطرعدم اجراي قانون و نيز وضع قوانين مغاير با توليد ملي نمي توانند چيره شوند./عب
برچسب ها: صدمات ، تحریم ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.