معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان از اعزام 50 مبلغ از قم و 30 مبلغ بومی به امامزادگان و مناطق محروم گلستان در دهه اول محرم خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‎الاسلام حسن دارابی در همایش توجیهی اعزام مبلغان به مناطق محروم که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: مبلغان سازمان اوقاف در روستاهای دوردست با هزینه موقوفات به ترویج ارزش‎های دینی می‎پردازند.

وی ادامه داد: توجه به فرهنگ وقف باید در جامعه به درستی تبلیغ شود تا مردم با آگاهی کامل به تعامل با اداره اوقاف بپردازند و در امر تبلیغ به این سازمان یاری رسانند چراکه این ترویج از رسالت‎های خطیر مبلغان است.

صاحب اصلی موقوفات امام زمان (عج) و ولی‎فقیه است

دارابی با بیان اینکه صاحب اصلی موقوفات امام زمان (عج) و نایب بر حقش ولی‎فقیه است، خاطرنشان کرد: اگر تبلیغات دولت در زمینه وقف رایج شود به فرموده امام راحل خواهید دید که از همین نذورات، وصیت و وقف چه خدمات بزرگی به کشور و مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه وقف یکی از کارسازترین و سالم‌ترین شیوه‎هایی است که تمکن مالی را به صورت احسان ماندگار در خدمت نیازهای جامعه قرار می‎دهد، اظهار داشت: وقف سبب می‎شود اراده نیک انسان‎ها پس از طی دوران زندگی همچنان زنده و کارساز باشد.

مبلغان در آگاه‎سازی مردم نقش سازنده‎ای دارند

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با تأکید بر اینکه مبلغان در آگاه‎سازی مردم نقش سازنده‎ای دارند، متذکر شد: وهابیون با تبلیغات سوء و غلط در جامعه می‌خواهند دین و خانواده را از یکدیگر جدا کنند لذا مبلغان باید هوشیار باشند تا مردم نسبت به این مقاصد شوم آگاه شده و فریب وعده‎های پوچ و خیالی دشمنان را نخورند.

مردم تحریم‌های دشوارتری را پشت‎سر گذاشته‎اند

دارابی با بیان اینکه در برخی کشورها شاهد جنگ هستیم، اظهار داشت: این در حالی است که در ایران امنیت و آرامش برقرار است و دشمن به دلیل اینکه تاب دیدن این اتحاد و وحدت را ندارد سعی می‎کند از طریق جنگ اقتصادی و تحریم‎ها ملت ایران را به نظام اسلامی دلسرد کند لذا بدخواهان باید بدانند این کشور سرافراز در گذشته بدتر از این تحریم‎ها را پشت‎سر گذاشته است و روزی این سختی‎ها نیز به پایان خواهد رسید و تنها لکه ننگ آن برجای خواهد ماند که پاک شدنی نیست./ج1

برچسب ها: گرگان ، امامزاده ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.