تبريز/

برای تغییر و جابه‌جایی مدیران هیاهو لازم نیست

امام جمعه سراب گفت: صحبت از عزل و جابه‌جایی مدیران و ایجاد سر و صدا موجب دلسرد شدن مدیران در انجام وظایف محوله می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان سراب اظهار کرد: اگر امروز شیعه در جهان حرفی برای گفتن دارد به خاطر فرهنگ عاشوراست.

امام جمعه سراب با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که گشودن گره‌ای از کار مردم را دارای ثوابی بیش از 70 حج مقبول ذکر فرموده‌اند، افزود: اگر بتوانیم یک خانه عالم در روستایی ایجاد کنیم و نسبت به تقویت فرهنگ دینی در بین مردم کوشش کنیم در واقع توانسته‌ایم در سلولی از زندان را ببندیم.

اکرمی در عین قدردانی از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان در رسیدگی به مشکلات مردم آن را کافی ندانست و تصریح کرد: انتظاری که از یک دولت برخاسته از شعارهای اصولگرایی و ارزش‌گرایی داریم به مراتب بیشتر از این خدمات است.

وی ادامه داد: مردم دغدغه گرانی و معیشت را دارند و به خاطر نظام و انقلاب مشکلات را سخاوتمندانه تحمل می‌کنند.

*تعزیرات حکومتی پاسخگو باشد

امام جمعه سراب بر برخورد قاطع با محتکران و گرانفروشان تاکید کرد و یادآور شد: تعزیرات حکومتی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

اکرمی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مردم متاثر از تحریم‌های دشمنان و برخی به خاطر مدیریت ضعیف است که باید اصلاح شود.

امام جمعه سراب بر نهادینه شدن ارتباطات جمعی در ارگان‌ها و ادارات دولتی تاکید کرد و از مدیران خواست تا با اصحاب رسانه و مطبوعات ارتباط بیشتری داشته و پاسخگوی سؤالات انها باشند.

اکرمی با بیان مشکلات کشاورزان به خصوص سیب زمینی‌کاران سراب از دولت خواست تا تمهیدات لازم را برای خرید عادلانه و تضمینی محصولات کشاورزی داشته باشند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با اشاره به اینکه در روزهای اخیر برخی با داشتن تریبون‌هایی سخن از عزل و تغییر مدیران می‌دهند، خاطرنشان کرد: صحبت از عزل و جابه‌جایی مدیران و ایجاد سرو صدا موجب دلسرد شدن مدیران در انجام وظایف محوله می‌شود.

وی یادآورشد: هر کسی باید جایگاه قانونی خود را بشناسد و به وظایف خود عمل کند.

امام جمعه سراب تصریح کرد: اگر مدیران بالادستی و مسئولان دولتی قصد تغییر یا جابه‌جایی مدیری را داشته باشند این کار باید بدون هیاهو و سرو صدا صورت گیرد. /ج1

برچسب ها: تبریز ، هیاهو ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.