شمارش معکوس برای ظهور آثار منفی تحریم‌های اقتصادی ایران برای غربی‌ها آغاز شده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری خراسان جنوبی گفت : ایران تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و آثار منفی آن را گذارنده و اقتصاد ایران در حال حاضر به نقطه مثبت رسیده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدباقر عبادی افزود: با تدابیر انجام شده از سوی مسئولان و مردم آثار منفی تحریم‌های اقتصادی ایران برای غربی به ظهور خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی‌ها با تحریم‌های نفتی نمی‌تواند ایران را از پای درآورند، تصریح کرد: ایران تدابیری انجام داده که صادارت غیر نفتی را افزایش داده است.

عبادی ادامه داد: در سایه تحریم‌ها فرصت‌های استثنایی درازمدت برای افزایش صادارات فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کالاهای وارداتی با قیمت بالایی وارد کشور می‌شود که این امر خود منجر به استفاده از تولید داخل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات از این پس یارای رقابت با تولید داخل نیست، اظهار کرد: تحریم‌ها در مجموع یاس و ناامیدی نیست بلکه سبب خیر می‌شود.

عبادی به جنایات استکبار در غزه اشاره کرد و گفت: امروز غزه توانمند و بیدارتر از همیشه در حال مبارزه با استکبار و استبداد است.

جامعه اسلامی نیازمند فضایی به دور از آلودگی سیاسی است

وی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی نیازمند وحدت و همدلی و به دور از فضای آلوده سیاسی یا اجتماعی است، یادآور شد: در این راستا باید مشکلات مردم در ادارات رفع شده و مراعات حال مردم در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت بیش از هر زمانی بین مردم و مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد و مردم علاوه بر مشکلات اقتصادی در ادارات نیز دچار مشکل نشوند.

عبادی با تاکید بر اینکه باید از هزینه‌های اضافی در ادارات جلوگیری شود، افزود: صرفه‌جویی باید در دستور کار قرار گیرد و نیاز نیست مدیران برای ارائه عملکرد خود از کاغذهای رنگی و با هزینه‌های گزاف استفاده کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.