تخصیص دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های استان

مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی از تخصیص دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طی ۲۰ ماهه اخیر به دهیاری‌های استان خبر داد.

اسکندری در مراسم گرامیداشت روز شورا در شهرستان مرند با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای سرمایه گذاری در بخش روستایی نگاه ویژه‌ای شده است، گفت: تخصیص اعتبار بیش از دو هزار میلیاردی در مدت ۲۰ ماه برای اتمام طرح‌های عمرانی نشان از عملکرد ویژه دولت در بخش روستایی است.

وی با اشاره به بهره مندی اکثر روستا‌های استان از خدمات برق و گاز خاطرنشان کرد: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال برنامه ریزی برای رفع مشکلات آبی روستا‌های هدف هستیم.

وی با تاکید بر درآمدزایی از محل روستا‌های هدف گردشگری گفت: جذب گردشگر و رونق اقتصادی روستا‌ها از دیگر موضوعات مهم پیگیری شده در دولت سیزدهم می‌باشد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی افزود: دولت از ساخت بوم گردی‌ها و مکان‌های جاذب گردشگر نهایت حمایت را دارد.

اسکندری  به ارتباط میان مردم و شورا‌ها در شورا تاکید و اشاره کرد: مطالبه گری مردم از شورا‌ها و دهیاری‌ها موجبات آبادانی روستا را فراهم می‌سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار