تسهیلات گردشگری به ایده‌های نو در اردبیل اعطا می‌شود

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اعطای تسهیلات گردشگری به ایده‌های نو در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فرزاد کیسان، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به ضرورت سرمایه گذاری نوآورانه در حوزه گردشگری اردبیل، اولویت اعطای تسهیلات و اراضی ملی ارائه ایده های نو است.

او با بیان اینکه سرمایه گذاری گردشگری به منظور رونق اقتصاد گردشگری و درآمدزایی برای شهرها مورد حمایت است، افزود: در عین حال ایده‌های خلاقانه‌ای که تاکنون اجرا نشده در اولویت اعطای تسهیلات است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: از سویی به منظور اجرای صحیح پروژه‌های سرمایه گذاری علاوه بر اعطای مجوزها تا مرحله بهره برداری نظارت و بازرسی انجام می‌شود.

کیسان گفت: در استان اردبیل فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در حوزه گردشگری وجود دارد که معرفی آن در رویدادها و مناسبت‌های مختلف یا در پی مراجعه سرمایه گذاران و افراد علاقه‌مند انجام می‌شود.

او افزود: نظارت بر اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری، تاسیسات گردشگری و زیرساخت‌ها جزو اولویت‌های اداره کل خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.