انتشار فراخوان رویداد ادبی وعده صادق امین در تبریز

معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان رویداد ادبی وعده صادق امین در تبریز خبر داد.

 گلی در محفل شعر ترکی رضوی با اعلام اینکه فراخوان رویداد ادبی وعده صادق امین رونمایی شد گفت: علاقمندان به منظور شرکت در این رویداد می‌توانند اشعار خود را تا پنجم خرداد ماه به شبکه‌های اجتماعی دبیرخانه این رویداد (پیام رسان ایتا و بله: ۰۹۱۴۷۶۶۶۸۰۲) ارسال کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس رای هیات داوران به نفرات اول تا سوم بخش‌های فارسی و ترکی این برنامه ادبی تندیس رویداد به همراه لوح تقدیر و هدایای نقدی و به همه صاحبان آثار ارسالی حواله خرید کتب ادبی، لوح تقدیر و گواهی شرکت در این رویداد ادبی اهدا می‌شود.

گلی با تقدیر از استقبال اهالی شعر و ادب از محفل شعر رضوی، شعرا و ادبای آذربایجان را ستارگان پرفروغ سپهر ادبیات ایران توصیف کرد که همواره در مسیر تعمیق انس جامعه با ارزش‌های انسانی و آشنایی نسل جوان با معارف اهل بیت (ع) گام برداشتند.

وی محبت ایرانیان به امام رضا (ع) را حلقه اتصال آنان با یکدیگر دانست و بر بهره گیری همه جانبه از فضای معنوی دهه کرامت تاکید کرد.

گلی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به منظور زمینه سازی جهت کنشگری ادبی و شعری در خصوص آرمان آزادی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و با رویکرد استقبال از شعر «امین» (شعر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص عملیات وعده صادق) رویداد ادبی وعده صادق امین را در دو بخش ترکی و فارسی برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.