برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان در تبریز

مردم وفادار تبریز امروز پیکر رئیس جمهور و همراهان وی را در تبریز تشییع و بدرقه می‌کنند.

مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و هیئت همراه از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدای تبریز به سمت فرودگاه تشییع و از آنجا به تهران منتقل می‌شوند.

مراسم اقامه نماز روز چهارشنبه توسط مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

پیکر امام جمعه محبوب نیز روز پنجشنبه در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی نیز روز پنجشنبه در شهرستان مراغه تدفین می‌شود.

 بالگرد حامل آقای رئیسی که دو روز قبل برای بازدید از «سد خداآفرین» و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود هنگام عزیمت از این سد به مقصد «پالایشگاه تبریز» به علت شرایط نامساعد آب و هوایی دچار سانحه شد.

با وجود اعزام ده‌ها گروه امدادی واکنش سریع برای امداد به رئیس‌جمهور و همراهانش تلاش‌ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده به علت مه‌آلود بودن هوا و سخت‌گذر بودن منطقه جنگلی و کوهستانی ساعت‌ها به طول انجامید.

سرانجام بامداد امروز گروه‌های امدادی مردمی و هلال‌احمر با استفاده از پهپاد‌های ایرانی ردیاب بالگرد سانحه دیده را کشف کردند.

در این سانحه هوایی آقای «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهان او از جمله آقای «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، خلبانان و کادر پرواز بالگرد شهادت گونه به سوی معبود شتافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام خدا شهدای سانحه بالگرد خدمتگزاران به مردم ایران تسلیت عرض میکنم را رحمت کند روحشان شاد یادشان ماندگار
آخرین اخبار