مشکلات پروژه‌های سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل بررسی می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مشکلات پروژه‌های سرمایه گذاری گردشگری استان تا سفر رئیس جمهور به صورت متمرکز بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: تمامی مشکلات و موانع بهره برداری و تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های قابل کلنگ زنی و افتتاح به صورت جامع بررسی می‌شود.

او افزود: بعد از احصا مشکلات مراتب جهت رسیدگی به اطلاع استاندار خواهد رسید تا در صورت نیاز دستورات لازم جهت رفع موانع صادر شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: تا سفر رئیس جمهور به اردبیل تمامی توان سرمایه گذاری اداره کل بر روی این موضوع متمرکز شده و به صورت جامع مشکلات بررسی می‌شود.

فلاحی اضافه کرد: علاوه بر این مشکلات ۱۶ پروژه‌ای که اختصاص تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای آن‌ها مصوب شده است، بررسی می‌شود.

او با تاکید به اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت رونق گردشگری استان اردبیل مورد تاکید است، گفت: تلاش ما رفع مشکلات تمامی پروژه‌ها است تا تاسیسات گردشگری افزایش یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: ۱۳ پروژه سرمایه گذاری حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشتغالزایی هزار و ۱۰۰ نفر در سفر رییس جمهور به اردبیل کلنگ زنی خواهد شد.

به گفته فلاحی همچنین ۶ پروژه اداره کل میراث فرهنگی استان با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور در اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: علاوه بر این ۳۱ پروژه زیرساختی در حوزه‌های مرتبط با میراث فرهنگی در سفر رییس جمهور به اردبیل مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اهمیت انجام این پروژه‌ها در توسعه گردشگری استان، گفت: این ۳۱ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان‌های مختلف استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

۱۳ پروژه سرمایه گذاری  در حوزه گردشگری کلنگ زنی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.