اولین همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری در خلخال برگزار می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اولین همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری ۳۱ مرداد ماه در خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اولین همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری ۳۱ مرداد ماه در خلخال برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این همایش با همکاری دانشگاه آزاد واحد خلخال برگزار خواهد شد، گفت: این همایش با محوریت علمی و از طریق ارسال مقالات به بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار صنعت گردشگری در استان اردبیل خواهد پرداخت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مرداد ماه امسال می‌باشد که بعد از بررسی‌های لازم نتایج آن در ۲۷ مرداد ماه اعلام خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان‌های مردم نهاد، قابلیت‌ها و توانمندی‌های محلی و اماکن و بنا‌های تاریخی بر توسعه پایدار گردشگری در استان از موضوعات مورد بحث در این همایش خواهد بود.

او اضافه کرد: همچنین ارتباط صنعت و منابع معدنی، عوامل زیست محیطی و کشاورزی و منابع طبیعی نیز با توسعه پایدار در حوزه گردشگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار صنعت گردشگری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.