پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تاکید کرد که ایالات متحده با تشدید درگیری در خاورمیانه مخالف است.

ژنرال پت رایدر، سرتیپ نیروی هوایی و سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا امروز دوشنبه تاکید کرد که واشنگتن به دنبال درگیری با تهران نیست و تاکید کرد که ایالات متحده با تشدید درگیری در خاورمیانه مخالف است.

سخنگوی پنتاگون از افشای هرگونه اطلاعات در مورد واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران در آخر هفته خودداری کرد و افزود که واشنگتن همچنان بر دفاع از اسرائیل و نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه متمرکز است. 

رایدر افزود: همانطور که ما [ایالات متحده و متحدانش]در این آخر هفته نشان دادیم، ما توانایی و ظرفیت دفاع از اسرائیل را داریم.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم امروز (دوشنبه) اعلام کرد واشنگتن به هیچ عنوان به دنبال تشدید تنش‌ها با ایران نیست، اما ما متعهد به حمایت از اسراییل هستیم. 

مقامات صهیونیست بار‌ها اعلام کرده اند بدون حمایت تسلیحاتی آمریکا توانایی ادامه دادن جنگ غزه را ندارند. با این حال، واشنگتن علی رغم نسل کشی فلسطینیان، همچنان خود را متعهد به حمایت از اسراییل در این جنگ می‌بیند. این امر به ویژه پس از حمله نظامی ایران به سرزمین‌های اشغالی تشدید شده است. 

پیش از این جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود واشنگتن در پاسخ اسراییل به حمله ایران مشارکت نمی‌کند و تل آویو را به خویشتن داری در این زمینه دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۹:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : ارواح عمه و ننه دروغگوی تک به تکتان که راست می گویید شما آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیستها و غربیها و شرقیهای همپیمانانتان از پس از انتقام ایران اسلامی دارید متحد می شوید نقشه های شوم می کشید که حملات گسترده ویرانگرانه نابودگرانه خار ذلیل کننده زمینگیر کننده ایی بر ایران اسلامی انجام دهید و ایران اسلامی را کلاً اشغالش کنید و مردمانشان را به اسرات بردگی خود درآوردند و بسیاری از امت مومنین را قتل عام کنید منابع ذخایر ثروت‌های ایران اسلامی را به غارت ببرید این ساده انگاری و خوش باوریست که ایرانیان حرفهای دروغ شما سفاکان خبیث ملعونین جنایتکاران فاسد فاسق دروغگو را باور کنند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید ‌ . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون 100 درصد فقط به دنبال درگیری با ایران بودن و هنوز هستند.
آخرین اخبار