بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامد‌های گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندرو‌ها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامد‌های فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشور‌های منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامد‌های درگیری نه‌تن‌ها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
الان یادت اومد غزه ای هم هست بعدشم تندرو دقیقا میشه اسرائیل که به غزه حمله میکنه هزاران آدمو میکشه براش مهم نیست بعد که ایران حمله میکنه میخواد صبوری کنه کاش نمی‌گفت صبوری کاش میگفت ترسیدم الان که فهمیدی اربابت حریف ایران نیست میخوای خودتو عرب دلسوز نشون بدی
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۴۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جناب بن فرحان !
اسرائیل تنها مخالف توقف جنگ نیست. اربابت آمریکا هم چند مرتبه وتو کرد .
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوب شما که با تقویت مالی داعش دو کشور اسلامی عراق و سوریه را به خاک سیاه نشانید اما امروز در برابر متحد دیروز خودتان در قضایای سوریه سکوت کردید یک ذره عرب تشریف داشته باشید و عقل خود را بکار گرفته و یک ذره از بلایی که بر سر مردم عراق و سوریه اوردید را بر سر اسراییل بیاورید
آخرین اخبار