شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه

منابع فلسطینی امروز از شهادت ۲۷ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در مرکز و جنوب نوار غزه خبر دادند.

از بامداد امروز تاکنون ۲۷ فلسطینی در حمله به منازلی در مرکز و جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند. بر اساس این گزارش، ۱۰ نفر از این شهدا، کودکان هستند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز امروز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۳۲ نفر شهید و ۶۹ نفر نیز مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است
زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا درخصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.
زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا درخصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در فیلمی که از عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از مناطقی در غزه پخش شده پرچم تجزیه‌طلبان کردستان عراق و دیوار نوشته‌ کردستان آزاد نیز دیده می‌شود. قابل توجه کسانی که سؤال می‌کنند چرا جمهوری اسلامی بعضی اوقات در پاسخ به جنایت صهیونیستها‌، نقاطی درکردستان عراق را هدف قرار می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
رقابت انتخاباتی بین بایدن و ترامپ برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴در حال داغ شدن است. و برخی رخدادها می‌توانند بر روی نگاه رأی‌دهندگان آمریکایی تأثیر بگذارند به نظر می‌رسد بایدن برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مجبور است به صورت نمایشی هم که شده به خواست افکار عمومی آمریکا مبنی بر حمایت از فلسطین و پایان جنگ غزه تن دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
انتقادهای رو به افزایش این روزهای بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان حامی اصلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی از اسرائیل را نباید جدی گرفت.چرا که بایدن برای جلب اعتماد رأی‌دهندگان عرب و مسلمان آمریکایی و منتقدانش، مجبور به اتخاذ مواضع بعضا انتقادی نسبت به نتانیاهو و اجرای حمایت نمایشی از غیرنظامیان در غزه شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
این چه مرضی است که هرگاه ایران پیروزی به دست می‌آورد بلافاصله برخی رسانه‌های جریان مدعی اصلاحات با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی می‌شوند؟ بعد از پاسخ تنبیهی کوبنده ایران به اسرائیل چند رسانه اصلاح‌طلبان با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند. در حالی که چنین چیزی صحت نداشت و از سوی مقامات مسئول تکذیب شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تأثیر و بازدارندگی عملیات وعده صادق به حدی است که اسرائیل که هیچ‌، خود مقامات آمریکایی هم با زبان بی‌زبانی اعلام کرده‌اند از پس ایران بر نمی‌آیند. مایکل مولروی یکی از دستیاران پیشین وزیر دفاع آمریکا در امور غرب آسیا در دولت ترامپ گفته است‌، من فکر نمی‌کنم ما آمریکایی‌ها در صورتی که جنگ مستقیمی میان آنها (رژیم صهیونیستی) و ایران رخ بدهد، نیروهای کافی برای حمایت از اسرائیل در منطقه داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
به سنت‌های الهی باور داشته باشیم. بدون تردید طوفان‌الاقصی حماس و وعده‌صادق ایران، نه تنها چهره نوین غرب آسیا‌، بلکه پایان دوره آمریکایی‌ـ اسرائیلی را رقم خواهد زد و نقشه جدیدی برای دنیا و مراکز قدرت آن ترسیم خواهد کرد. اراده خداوند بر این قرار گرفته که فعلا جهان شاهد به صحنه آمدن یمن و فلسطین و پایان اسرائیل باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق سپاه پاسداران موضوع مهم و اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران با این حادثه بود. فلذا همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بحث روی تعداد موشک‌های شلیک شده یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که رژیم صهیونیستی با هدف خاص بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
نبردهای پنهان زیادی میان جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی به وقوع پیوسته، اما عملیات وعده صادق، اولین هماورد مستقیم میان جمهوری اسلامی و رژیم صهیونیستی پشتگرم به پشتیبانی‌های همه‌جانبه قدرت‌های غربی در طول تاریخ عمر منحوس این رژیم بوده است و مهم‌تر اینکه برای اولین بار ایران از خاک خودش با نمایش قدرت و اقتدار علیه این رژیم اقدام کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
رسانه‌های عبری گزارش دادند آهارون حالیوی رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی پس از 200 روز شکست متمادی از سمت خود استعفا کرد. بنده عرض می‌کنم این تازه شروع پیامدهای عملیات وعده صادق است. از این به بعد چه بسا مقامات اسرائیلی اگر مجاز باشند یکی یکی استعفا خواهند کرد. فکر می‌کنم مقامات مستعفی اسرائیلی ترجیح داده‌اند که فروپاشی رژیم صهیونیستی را از قاب تلویزیون تماشا بکنند.
آخرین اخبار